CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

21. 12. 2018

0 komentářů

Na zahraničních cestách se mohou přihodit různé věci Příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny v roce 2018

 


 

Co všechno potkalo naše klienty

  • Žena si na dovolené sedla v moři na plochý kámen, ale zřejmě tím obsadila místo nějakému mořskému živočichovi, protože utrpěla rozsáhlé popálení na zadnici. Popis umístění a rozměrů popálení a pupínků byl velmi přesný.
  • V opičím lese na Bali chtěla opice ukrást manželům tašku s fotoaparátem. Při bránění tašky opice kousla ženu do ruky, takže jsme museli zajistit ošetření. Taška i tak zmizela.
  • V Turecku při večerním zábavném představení ve venkovním amfiteátru pozvali ženu s dcerou na podium. Jeden z vystupujících akrobatů ale ztratil rovnováhu a upadl na naši klientku, která utrpěla zlomeninu zápěstí.
  • Na Bahamách snědl klient místní specialitu – rybu, která musí být připravena speciálním postupem. To se ale nepovedlo, takže mu způsobila otravu, kvůli níž se měsíc léčil.
  • Klient v Egyptě dostal zápal plic, protože si nedokázal v pokoji nastavit klimatizaci a celou dobu tam měl 18 stupňů. Museli jsme ho převézt do nemocnice.
  • V Bulharsku při snídani v hotelu se klient snažil zachytit jeden z talířů, které si naložil jídlem, ale upadl u toho a poranil si kotník a achillovku, takže jsme kromě ošetření zajišťovali i druhé sedadlo na cestu zpět, kde si mohl natáhnout zraněnou nohu.
  • Klientka byla v Etiopii na výletě na velbloudovi. Po 4hodinové jízdě a „bezdůvodném poskakování“ měla paní spálenou zadnici, což si vyžádalo ošetření.
  • Muž si chtěl z Austrálie odvézt jako suvenýr kousek korálu, ale na letišti no to přišli a vzali do vazby. Naši právníci ho pak z vězení složitě dostávali.
  • Klient si v Itálii na sjezdovce fotil selfie, ale ujely mu lyže, upadl a celou sjezdovku sjel nekontrolovatelně po zádech a zastavil se až o plůtek před nástupní stanicí. Kvůli pohmožděninám a bolestem zad jsme ho nechali převézt na vyšetření.
  • Klientka měla v Egyptě silné žaludeční problémy. Zajistili jsme ošetření v nedaleké prověřené nemocnici. To se ale dozvěděl doktor z hotelu, kde byla ubytována, a dožadoval se zaplacení péče, i když jí žádnou neposkytl. Museli jsme to řešit až přes vedení hotelu.
  • Na dovolené v Panamě, na trávě u hotelového bazénu, kousl staršího muže tropický mravenec. Udělal se mu obrovský puchýř velikosti tenisového míčku.
  • Muž si nakupil na závěr dovolené ve Španělsku místní kulinářské speciality. Jenže se mu cestou domů ztratila zavazadla, a když je letecká společnost po dvou našla a doručila, bylo už všechno jídlo zkažené a plíseň poničila i část oblečení.
  • Klient omylem vypálil kuchyňský kout na dovolené v Řecku, když na rozehřáté plotně nechal ležet krabici od sáčkové rýže.

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí

  • Klient se ve Finsku dožadoval okamžitého převezení na první pomoc, protože mu bušilo srdce a měl obavu z infarktu. Když se ho operátorka asistenční služby ptala na bližší popis potíží, přiznal, že se oddával sexu v sauně. Po chvíli se naštěstí vše vrátilo k normálu.
  • Opice vlezla v Indonésii na pokoj otevřeným oknem a ukradla kabelku s telefonem a dalšími osobními věcmi. Nebyli žádní svědkové, opice ani nepoužila násilí, nešlo ani o přepadení či vloupání, takže jsme museli plnění odmítnout.
  • Dvě ženy se v letadle pohádaly kvůli nastavení klimatizace. Popraly se a musela to řešit posádka, která je na letišti předala policii. Chtěly proplatit tučnou pokutu, kterou dostaly.
  • Klientce při cestě z Thajska vlezl do zavazadla pavouk. Po cestě do ČR už sice uhynul, ale klientka odmítla ve věcech, kterých se dotkl, chodit a chtěla uhradit nákup nových věcí.

Tisková zpráva ERV Evropská pojišťovna

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *