Čtvrtek 16. září. Svátek má Ludmila.

Na Fundlift vstupuje globálně unikátní e-commerce platforma RedCrox

Investice 08.12.2016 | 10:47 0 Komentářů

Na Fundlift vstupuje první globální alternativní e-commerce platforma RedCrox, která propojuje oblasti sportu, nakupování a zábavy ze hry. RedCrox přináší unikátní model, který nabízí poprvé na světě takzvaný gamification of shopping / e-commerce gamification. Na posílení prodeje, marketingu a vývoj software si říká o 3,5 milionu korun výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a. 

Ve sféře B2B je RedCrox marketingový nástroj, který prostřednictvím účtenkové hry umožňuje obchodním partnerům zvyšovat své prodeje, zlepšovat své on-line konverze, obsah nákupních košíků, a komunikaci se zákazníky.

V segmentu B2C RedCrox pro uživatele představuje znalostní hru, která umožňuje uživatelům hrát se svými účtenkami a nabízí způsob, jak bez rizika vyhrát zpět peníze, a to formou 100% CashBack.

„V RedCrox.com přinášíme nový koncept, založený na tom, co nám sport a hra nabízí, i pro ty, kteří nemohou nebo se nechtějí fyzicky zapojit, ale kteří stále pociťují vzrušení ze hry a z výsledků. Našli jsme způsob a vytvořili jsme model, ve kterém obě strany vyhrávají,“ uvedl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.

Registrovaní členové RedCrox.com nahrají svou účtenku z internetového nebo kamenného obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku, na svůj osobní účet RedCrox, zúčastní se hádáním výsledku v následující sportovní události nebo v soutěži na RedCrox.com. Uhodnou-li správně výsledek, získají 100% CashBack. Je to zábavné, je to snadné a je to naprosto zdarma.

„RedCrox je zcela unikátní koncept, který má globální ambice a zkušený mezinárodní tým, včetně přetrvávající podpory současných, silných investorů. Společnost propojuje sport, nakupování a zábavu ze hry a my jsme rádi, že ji můžeme podpořit na cestě k dobytí zdejšího i zahraničních trhů,“ říká zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.

Projekt RedCrox vznikl na přelomu let 2013 až 2014. Stojí za ním manželský pár irského podnikatele Stephena Johna Alexandera Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan. RedCrox má již více než 300 nákupních partnerů včetně globální značky jako je Amazon (USA, Británie a Francie) nebo Alibaba Express v Evropské unii. V České republice jsou to Alo Diamonds, Baťa, Dámejídlo a další.

RedCrox nyní působí v České republice, na Slovensku, ve Španělsku, ve Francii, v roce 2017 plánuje expandovat na trhy do USA a Velké Británie. 

Tisková zpráva: Fundlift

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.