Pátek 17. září. Svátek má Naděžda.

Na Fundlift míří budoucnost e-commerce. Pomohla vám i dnes největší fotobanka 3DOIDů?

Investice 21.09.2016 | 16:48 0 Komentářů

Vybíráte elektroniku na srovnávači Heureka.cz?  Nakupujete v jednom z největších eshopů s PC a elektrem CZC.cz? Pak vám s výběrem pomáhají 3D fotografie, které pocházejí z 3D produktové fotobanky, takzvaných 3DOIDů. Její tvůrce si na investiční platformu Fundlift teď přichází pro 5,5 milionu korun. Už dnes největší produktová 3D fotobanka na světě díky Fundliftu nasadí novinky, které jí její pozici pojistí a především bude expandovat.

Britská společnost s ryze českými investory 3D V360 Ltd, která vstoupí na Fundlift, vyvinula speciální hardware a software na efektivní vytváření 3D produktových fotografií, 3DOIDů. Zákazníci e-shopů si s jejím využitím mohou prohlížet produkty v 3D stejně, jako kdyby byli v kamenné prodejně a sami si je „osahali“. Podle světových studií ty produkty, které jsou na e-shopu prezentovány s 3DOIDy, mají o více jak čtvrtinu vyšší úspěšnost koupě u zákazníků a o více jak pětinu se snižuje jejich vracení.

„3DOID je celosvětově inovativní projekt, který posouvá možnosti online nakupování. Kromě skutečné technologické invence v podobě unikátního hardware a software mladého českého vynálezce Marka Votroubka se společnosti pod vedením zkušeného manažerského týmu zakládajícího investora, akcelerátoru Opifer, podařilo vyvinout úspěšný komerční model a svou technologickou inovaci již firma prodává zákazníkům po celé Evropě,“ říká šéfka Fundliftu Andrea Lauren.

Společnost 3D V360 jako vlastník 3DOIDu vstoupí na Fundlift s emisí dvouletých konvertibilních certifikátů s 10% úrokem ročně. Certifikát je směnitelný do podílu ve firmě při splnění podmínek, sepsaných v prospektu emise na Fundliftu. Takovou událostí je zejména další významné vnější financování, které firma dle svého vyjádření před splatností certifikátu nepředpokládá, ale také vstup dalšího strategického či významného investora skrze prodej podílu ve společnosti, který naopak považuje za možný.

3DOID chce z peněz, které na Fundliftu získá, posílit prodejní tým a především expandovat do Evropy a nabídnout k fotobance nové služby, které vyžadují investice do hardware i software.

„Cílem je růst produkční kapacity 3DOIDů a jejich rozšíření v rámci e-commerce i mimo oblast spotřební elektroniky. Naše databáze 3D fotografií v Evropě nejpoužívanější elektroniky dnes obsahuje přes 5 tisíc položek. Do poloviny příštího roku máme ambici pokrýt 3DOIDy celou produktovou nabídku černého elektra v Evropě, do konce roku 2017 docílit roční produkce 20 tisíc 3DOIDů. Expandovat chceme i do dalších oblastí e-commerce typu bílého elektra, hraček, šperků nebo hodinek,“ říká Lukáš Foral, generální ředitel společnosti.

Platící zákazníky z řad největších e-shopů má 3DOID v měřítku Česka i celé Evropy. Firma roste díky spojením s takzvanými early adopters: e-shopy, které jeho služby využijí a jsou vzorem pro ostatní na daném trhu. V Česku to jsou srovnávač Heureka nebo CZC.cz, klienty jsou i slovenská O2, Microsoft nebo největší evropští prodejci spotřební elektroniky MediaMarkt v Německu, Saturn nebo Euronics v Holandsku. 

Tisková zpráva: Fundlift

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.