03. 09. 2014
Subjekty:
Na bejbypankový festival s Českou spořitelnou po roce opět do středočeské Třebovle
– Na stáncích České spořitelny se děti budou moci naučit, jak zacházet s penězi
– Pro svoje klienty Česká spořitelna připravila speciální slevu 15 % na vstupném
Česká spořitelna pokračuje ve spolupráci s bejbypankovou kapelou Kašpárek v rohlíku a po úspěšném nultém ročníku je i letos generálním partnerem rodinného festivalu Kefír. Pro svoje klienty Česká spořitelna připravila speciální slevu 15 % při nákupu vstupenek na místě konání festivalu. Česká spořitelna podporuje festival Kefír v rámci svého marketingového konceptu zaměřeného na rodinu.
Česká spořitelna, ve spolupráci s pořadateli festivalu, připravila pro děti několik stánků, kde se budou moci zábavnou formou naučit, jak zacházet s penězi. K dispozici jim budou „bankomaty“ a „platební terminály“. Kromě toho mohou děti zahradničit, truhlařit, popelařit, vystupovat na pódiu, skládat písně nebo péct cookies. U stánků s atrakcemi budou dostávat za odměnu takzvané kefíky, které si v „pankomatu“ smění za drobné ceny. Z kreativního tvoření malých návštěvníků vzejdou nové lavičky, ptačí budky a základ budoucího stromořadí. Naopak zde nevzniknou nánosy odpadků, které děti nejen sesbírají, ale i roztřídí. Česká spořitelna myslí i na pohodlí návštěvníků, a to formou tzv. majáků, které budou sloužit jako úschovny věcí.
Více informací o festivalu najdete na www.festivalkefir.cz
REKLAMA