Pátek 24. září. Svátek má Jaromír.

Moravský Peněžní Ústav se mění na Trinity Bank

Banky 20.02.2019 | 15:44 0 Komentářů

Na domácím trhu se představuje nová, ryze česká banka. Trinity Bank vznikla transformací největšího spořitelního družstva Moravského Peněžního Ústavu. Své základy staví na budování pevných vztahů s klienty, poskytování výjimečné kvality služeb a dlouhodobě nadstandardního zhodnocení vkladů. Klíčovou ambicí banky je nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit jim vysoký standard pobočkové sítě. Nyní má v portfoliu přes 10 tisíc klientů a během tohoto roku banka plánuje jejich soustavný růst i rozšíření pobočkové sítě. Pro zaměstnance pak připravuje unikátní firemní výhodu – čtyřdenní pracovní týden. Nový název, vizi i firemní identitu banka představila na dnešní tiskové konferenci, kterou odstartoval také rebranding Trinity Bank.

Největší spořitelní družstvo v samém závěru minulého roku získalo bankovní licenci od České národní banky. K 1. 1. 2019 se oficiálně stal bankou a nyní pod novým názvem Trinity Bank startuje zahajovací kampaň. „Už na vysoké škole jsem měl sen vybudovat banku pro klienty založenou na důvěře a pevných vztazích. Po 23 letech tvrdé práce se nám to podařilo. Zásadní přínos Trinity Bank vidím v tom, že se nám podaří nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit našim zaměstnancům unikátní pracovní dobu – čtyřdenní týden,“ uvádí předseda představenstva banky a zakladatel MPU Radomír Lapčík.

Během tohoto roku plánuje banka růst o další tisíce klientů, do roku 2020 pak chystá rozšířit síť poboček na šest. Aktuálně nabízí standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, internetového bankovnictví, platebního styku. Klientům banka zajistí privátního bankéře, maximální diskrétnost a především nadstandardní zhodnocení vkladů. V současnosti poskytuje nejvýhodnější spořicí účet na trhu s úročením 1,18 % p.a. V rámci korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.

V rámci kompletního rebrandingu spouštíme zahajovací kampaň, ta má dvě části. Imageová, která akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, a produktová, zaměřená na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 % p.a.,doplňuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank. Celkovému rebrandingu předcházela definice nové identity a positioningu banky včetně vymezení nové firemní mise, vize a hodnot. Na této strategické části včetně zahajovací kampaně banka spolupracovala s agenturou Ogilvy & Mather. „Myslím, že se nám podařilo s klientem identifikovat klíčovou kulturní tenzi ve společnosti, kde banky upřednostňují spíše krátkodobé cíle a výsledky a dochází zároveň k odosobnění vztahů mezi klienty a bankou. A právě na tom jsme postavili dlouhodobý positioning pro novou banku. To vše graduje v rámci zahajovací kampaně, kde za tím stojí osobně zakladatel banky,“ dodává Ondřej Obluk, CEO Ogilvy & Mather.

Tisková zpráva Trinity Bank

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.