CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

31. 05. 2017

0 komentářů

Miroslav Zborovský je novým ombudsmanem klientů Home Creditu

 

Novým ombudsmanem klientů českého a slovenského Home Creditu se od 1. června stává Miroslav Zborovský. Kromě této role také manažersky povede oddělení Zákaznické spokojenosti.

Loading



 

Miroslav Zborovský působí v Home Creditu nepřetržitě od roku 1999, naposledy zastával roli šéfa péče o klienta. Kromě nové úlohy ombudsmana bude mít na starosti i celé oddělení Zákaznické spokojenosti, které funguje jako kancelář ombudsmana a centrum řešení nestandardních stížností či případů. Nadále také zůstává členem dozorčí rady společnosti.

„Úřadu ombudsmana klientů Home Creditu bych chtěl vtisknout novou tvář, agendu i kompetence. Mým hlavním úkolem bude monitorovat a následně řešit zákaznické stížnosti a navrhovat taková opatření a úpravy procesů ve společnosti, aby nadále rostl počet spokojených klientů,“ uvedl Zborovský.

Miroslav Zborovský začínal v Home Creditu jako referent schvalování. Jeho profesní dráha vedla přes různé pozice i oddělení, kde se detailně seznámil s firmou i jednotlivými procesy. Od roku 2005 se manažersky věnoval tématu, které jej provází dodnes – kontaktu se zákazníkem. Zasadil se například o reorganizaci a zavedení nových postupů v klientském centru nebo založil zcela nový tým telemarketingu. Od roku 2014 byl ředitelem divize péče o klienta, kde se zaměřil na projekt řízení zákaznické zkušenosti – Customer experience.

Ve volném čase se Miroslav Zborovský zajímá o hudbu a vinařství. Hudba ho provází celým životem – zpívá, hraje na bicí, klávesy a kytaru. Muzikou se také jednu dobu živil jako kapelník v orchestru. Vystupoval v Česku i střední Evropě a účinkoval v několika divadelních představeních.

REKLAMA

Tisková zpráva: Home Credit

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023

Rošáda v Partners: Petr Borkovec povýšil

Společnost Partners Financial Services provedlo důkladnou rošádu ve vedení společnosti. Petr Borkovec nahradil Kateřinu Volínovou (rozenou Palkovou) na pozici předsedy představenstva a přesunul ji i s Pavlem Kohoutem do dozorčí rady.

Text: Petr Zámečník

26. 02. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *