CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

24. 11. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Michal Pokluda se stal Head of Business lines and Segment management v mBank

 


 

Michal Pokluda sbírá zkušenosti v oboru bankovnictví již více než sedmnáct let. Primárně se zaměřuje na oblast řízení produktů, marketing a rozvoj obchodu. Na počátku kariéry také několik let pracoval ve finančním controllingu. Od srpna 2013 v mBank zastával pozici Head of Business Development and Marketing, kdy jeho hlavním úkolem byla realizace rebrandingu mBank a komunikace uvedení nového internetového bankovnictví a služeb na český a slovenský trh. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a v eBance. 

 „Po úspěšném dokončení marketingových aktivit kolem rebrandingu bude nyní hlavním úkolem Michala a jeho týmů rozvoj produktů a růst mBank na obou trzích“ říká Pawel Kucharski, výkonný ředitel pro obchod, marketing a produkt mBank.

Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate school of business, v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *