Úterý 13. dubna. Svátek má Aleš.

MetLife podpoří ty, kteří žijí zdravě

MetLife pojišťovna přichází na trh s novým životním pojištěním FairLife přinášející výhody těm, kteří dbají na zdravý životní styl a jimž záleží na zdraví celé rodiny. Na podporu nového produktu připravila speciální internetovou aplikaci Věkomat, která hraje v marketingové komunikaci stěžejní roli.

Současným cílem MefLife pojišťovny je stát se rodinnou pojišťovnou. Z tohoto důvodu přichází na trh s novým životním pojištěním FairLife, jehož cílem je ocenit ty, kteří se o sebe dobře starají a snaží se ke zdravému způsobu života přimět celou svou rodinu. K podpoře tohoto produktu a jeho komunikaci slouží unikátní internetová aplikaci Věkomat. 

„Věkomat je unikátní praktický nástroj, který dovede zjistit biologický věk a kondici jednotlivých členů rodiny. Je uživatelsky srozumitelný a založený na nastavení osobních paramentů, které pokrývají široké spektrum oblastí jako je péče o sebe, sportovní aktivity, návyky, stravování a aktuální tělesný i duševní stav,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny.

Cílem této aplikace, umístěné na speciální microsite http://www.vekomat.cz/, která je součástí hlavních webových stránek MetLife, je zjistit skutečný věk uživatele a dát mu návod k udržení či vylepšení jeho kondice. „Jako bonus se na konci každý uživatel dozví, pokud je v dobré kondici, jakou slevu na životní pojištění může od MetLife pojišťovny získat,“ doplňuje Iva Musilová.

Pilířem marketingové komunikace, která v těchto dnech na podporu životního pojištění běží, je bannerová kampaň. Jejím úkolem je přes téma zdravého životního stylu rodiny vzbudit zájem o produkt FairLife. Kampaň je zacílena na ženy ve věku 30–40 let. “Žena totiž tvoří citlivé jádro rodiny. Muž má spíše na starosti koncepční záležitosti, zatímco každodenní běh rodiny leží na bedrech ženy. Průměrná česká žena také vydělává méně než muž. Vnímá to jako slabinu, a proto je ohledně stability rodiny obezřetnější. Uvědomuje si křehkost tohoto nastavení a chce mít jistotu, že rodina zůstane za každou cenu pod kontrolou,” vysvětluje důvody cílení na ženy Iva Musilová.

Pětitýdenní kampaň, která poběží až do poloviny října letošního roku, je složena ze 4 částí – display, packy (balíčky ženských webů), direct mailing a PPC kampaň. V první části kampaně využívá MefLife pojišťovna klasické bannery umístěné na nejnavštěvovanějších serverech zaměřených na ženy – ona.idnes.cz, prozeny.cz, vitalion.cz, druhá část je složena z několika balíčků, které obsahují weby s ženskou tématikou, některé jsou zaměřeny na zdraví a životní styl (např.: dama.cz, zeny.e15.cz, maminka.cz, babyweb.cz aj). 

K podpoře životního pojištění FairLife a aplikace Věkomat slouží i samotný web MefLife pojišťovny (www.metlife.cz), který je doplněn komunikací pokrývající témata kvalitního životního stylu a rodiny. Mimo jiné obsahuje rady, tipy a návody, jak udržet celou rodinu fit a jak kondičku jednotlivých členů rodiny vylepšit. 

Autorem kreativního konceptu produktové kampaně je agentura Dawson Ginger http://www.weareginger.com/, PR a media aktivity zajišťuje PR.Konektor. 

clipboard0503

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.