CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

02. 10. 2014

0 komentářů

Subjekty:

MetLife podpoří ty, kteří žijí zdravě

 


 

Současným cílem MefLife pojišťovny je stát se rodinnou pojišťovnou. Z tohoto důvodu přichází na trh s novým životním pojištěním FairLife, jehož cílem je ocenit ty, kteří se o sebe dobře starají a snaží se ke zdravému způsobu života přimět celou svou rodinu. K podpoře tohoto produktu a jeho komunikaci slouží unikátní internetová aplikaci Věkomat. 

„Věkomat je unikátní praktický nástroj, který dovede zjistit biologický věk a kondici jednotlivých členů rodiny. Je uživatelsky srozumitelný a založený na nastavení osobních paramentů, které pokrývají široké spektrum oblastí jako je péče o sebe, sportovní aktivity, návyky, stravování a aktuální tělesný i duševní stav,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny.

Cílem této aplikace, umístěné na speciální microsite http://www.vekomat.cz/, která je součástí hlavních webových stránek MetLife, je zjistit skutečný věk uživatele a dát mu návod k udržení či vylepšení jeho kondice. „Jako bonus se na konci každý uživatel dozví, pokud je v dobré kondici, jakou slevu na životní pojištění může od MetLife pojišťovny získat,“ doplňuje Iva Musilová.

Pilířem marketingové komunikace, která v těchto dnech na podporu životního pojištění běží, je bannerová kampaň. Jejím úkolem je přes téma zdravého životního stylu rodiny vzbudit zájem o produkt FairLife. Kampaň je zacílena na ženy ve věku 30–40 let. “Žena totiž tvoří citlivé jádro rodiny. Muž má spíše na starosti koncepční záležitosti, zatímco každodenní běh rodiny leží na bedrech ženy. Průměrná česká žena také vydělává méně než muž. Vnímá to jako slabinu, a proto je ohledně stability rodiny obezřetnější. Uvědomuje si křehkost tohoto nastavení a chce mít jistotu, že rodina zůstane za každou cenu pod kontrolou,” vysvětluje důvody cílení na ženy Iva Musilová.

Pětitýdenní kampaň, která poběží až do poloviny října letošního roku, je složena ze 4 částí – display, packy (balíčky ženských webů), direct mailing a PPC kampaň. V první části kampaně využívá MefLife pojišťovna klasické bannery umístěné na nejnavštěvovanějších serverech zaměřených na ženy – ona.idnes.cz, prozeny.cz, vitalion.cz, druhá část je složena z několika balíčků, které obsahují weby s ženskou tématikou, některé jsou zaměřeny na zdraví a životní styl (např.: dama.cz, zeny.e15.cz, maminka.cz, babyweb.cz aj). 

REKLAMA

K podpoře životního pojištění FairLife a aplikace Věkomat slouží i samotný web MefLife pojišťovny (www.metlife.cz), který je doplněn komunikací pokrývající témata kvalitního životního stylu a rodiny. Mimo jiné obsahuje rady, tipy a návody, jak udržet celou rodinu fit a jak kondičku jednotlivých členů rodiny vylepšit. 

Autorem kreativního konceptu produktové kampaně je agentura Dawson Ginger http://www.weareginger.com/, PR a media aktivity zajišťuje PR.Konektor. 

clipboard0503

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Jsou lidé s duševním onemocněním nepojistitelní?

Deprese, schizofrenie nebo bipolární porucha. Právě proti těmto potížím by se měli mít na pozoru především mladí lidé ve věku od 20 do 29 let. Podle aktuálních dat Správy sociálního zabezpečení je v této skupině bezmála polovina invalidních důchodců s duševním onemocněním. Klíčová je podle expertů uvědomělost a včasná […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

04. 03. 2024

Přehledně o daňovém přiznání za rok 2023. Na jaké slevy a odpočty máte nárok?

Blíží i povinnost podat daňové přiznání za předešlý rok. V tom si lze díky daňovým úlevám snížit daňový základ, nebo přímo vypočtenou daň. Nicméně některé slevy na vypočtené dani, jako školkovné či slevu pro studenta, budou moci daňoví poplatníci nyní využít naposledy, protože od příště je již ruší […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

22. 02. 2024

Daňové odpočty 2023

Nezapomeňte na daňové odpočty u finančních produktů

Blíží se konec roku 2023 a s tím související daňové přiznání nebo roční zúčtování daně za ukončené daňové období. Pro uplatnění daňového zvýhodnění nebo daňového odpočtu je nutné splnit podmínky v roce 2023. Máte tedy ještě měsíc a půl pro to, abyste maximalizovali svoje odpočty u finančních […]

Text: Hana Bartušková

Foto: Shutterstock

15. 11. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *