24. 03. 2015
Subjekty:
MetLife je nejvíce obdivovanou životní pojišťovnou na světě
Na vrchol se MetLife pojišťovna posunula z druhého místa, kde skončila v loňském roce. K hlavním kritériím hodnocení patří inovace, řízení lidí, využívání podnikových aktiv, sociální odpovědnost, kvalita managementu, finanční zdraví, dlouhodobé investice, kvalita produktů a služeb a globální konkurenceschopnost. „Mezinárodní vítězství nás samozřejmě velmi potěšilo, je odrazem naší současné pozice a reputace na světovém i českém trhu. Každé podobné ocenění působí dovnitř firmy jako závazek neustále se zdokonalovat a růst, a zároveň funguje jako obrovské povzbuzení pro zaměstnance do další práce,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny v České republice.
Studie Nejvíce obdivované společnosti magazínu Fortune vychází z průzkumu mezi více než 16 000 vrcholovými vedoucími pracovníky a řediteli z navržených společností spolu s finančními analytiky. Jejich úkolem je společně označit společnosti, které mají nejlepší pověst v rámci svého odvětví a také globálně, napříč všemi sektory. Každý rok jsou zveřejňovány dva samostatné seznamy: Nejvíce obdivované společnosti v Americe a Nejvíce obdivované společnosti na světě.