11. 06. 2014
Subjekty:
mBank má teď půl milionu zákazníků. Každoročně ušetří na poplatcích 1 miliardu Kč.
„Když si spočítám, kolik by tato armáda zákazníků mBank průměrně ušetřila na bankovních poplatcích, kdyby byla s mBank již od počátku, vyjde mi astronomické, byť imaginární číslo 7 miliard Kč*. Ročně by tak klesl výnos z výběru bankovních poplatků v celém sektoru o 1 miliardu Kč. V roce 2007 byla mBank první bezpoplatkovou vlaštovkou, dnes, kdy zákazníci mají na výběr a mohou si bankovní účet změnit v podstatě ze dne na den, může být to číslo signálem pro ty, kteří jsou stále ochotni bankám zbytečné poplatky platit,“ uvedl Patrik Nacher, majitel portálu bankovnipoplatky.com.
I přesto, že mBank své zákazníky nezatěžuje zbytečnými poplatky, dokázala díky své úsporné, nízkonákladové strategii v pátém roce působení v ČR (v roce 2012) vykázat poprvé zisk. Ten vloni ztrojnásobila.
„Letos zažívá mBank nový dynamický rozvoj. V únoru jsme zákazníkům představili revoluční podobu internetového bankovnictví a původní kytičku jsme vyměnili za svěží nové logo. V květnu jsme zákazníkům nabídli mSpoření, chytrý nástroj, který pomáhá spořit po drobných částkách. A v červnu jsme překročili hranici 500 000 zákazníků. Inovujeme, rosteme v počtu obsluhovaných zákazníků i kvality služeb. V počtu zbytečných poplatků růst nehodláme,“ řekl Roman Truhlář, generální ředitel mBank.