Neděle 09. prosince. Svátek má Vratislav.

Mastercard zůstane partnerem fotbalové Ligy mistrů UEFA až do roku 2021

Banky MasterCard 19.02.2018 | 13:20 0 Komentářů

Partnerství mezi společností Mastercard a Ligou mistrů UEFA bylo prodlouženo do období let 2018 až 2021. Pokračuje tak spojení slavné fotbalové soutěže s přední světovou platební a technologickou společností, jehož historie se započala psát již v roce 1994. Nově podepsaná smlouva rovněž zahrnuje sponzorská práva na Superpohár UEFA v letech 2018, 2019 a 2020.

„Jsme hrdi na to, že jsme mohli prodloužit naši dlouhodobou sponzorskou smlouvu s Ligou mistrů UEFA. Sportovní události tohoto kalibru jsou pro nás vynikající příležitostí, jak fanoušky po celém světě spojit s jejich vášní. Budeme také i nadále vytvářet inovativní obchodní příležitosti pro naše partnery. V roce, kdy slavíme 24 let v roli oficiálního sponzora, se těšíme na nové neocenitelné zážitky, které letošní finále Ligy mistrů UEFA v Kyjevě nepochybně přinese. A všichni se mohou těšit na ‚něco k nezaplacení‘ po dobu ještě nejméně dalších tří let,“ uvedl prezident Mastercard pro Evropu Javier Pérez.

V letošním ročníku Ligy mistrů UEFA vyběhnou na fotbalové trávníky hráči více než 70 různých národností a při té příležitosti společnost Mastercard spojila své síly s nejslavnějším fotbalistou světa Pelém. Chce tím vzdát hold síle fotbalu, jeho schopnosti spojovat lidi a oslavit okamžiky, které v dějinách nejvýznamnější fotbalové klubové soutěže na světě přinesly „něco k nezaplacení“.

Společnost Mastercard uvedla krátký film 22 Languages (22 jazyků), který je nejnovějším příspěvkem ke kampani #StartSomethingPriceless (Začněte s něčím k nezaplacení), jejímž cílem je podněcovat v lidech touhu věnovat se naplno svým vášním a proměňovat obyčejné okamžiky v úžasné momenty. Ve filmu vystupují dvě jedenáctky fotbalových fanoušků z různých koutů světa, které hrají zápas o jedenáct vstupenek na zápasy Ligy mistrů UEFA. Po návratu do šaten hráči zažijí právě něco neocenitelného – trofej pro vítěze Ligy mistrů mohou potěžkat ve společnosti Pelého.

„Dodnes si pamatuji zásadní radu, kterou mi dal můj otec, když jsem byl ještě hodně mladý. Řekl: ‚Bude z tebe velice dobrý fotbalista, ale hlavně musíš mít dobrý charakter a být dobrým člověkem.‘ Jeho slova mám neustále na paměti,“ svěřil se Pelé, jenž za svoji fotbalovou kariéru vstřelil 1283 branek ve vrcholových soutěžích. „I když všichni rádi soutěžíme, což je sportu vlastní, daleko důležitější ale je, jak se jako lidé chováme na hřišti i mimo něj. Fotbal má úžasnou moc sjednocovat a následující okamžiky Ligy mistrů UEFA skutečně vystihují ducha kampaně #StartSomethingPriceless.“

Společnost Mastercard vrcholnou evropskou klubovou fotbalovou soutěž podporuje již více než dvacet let a po celou tu dobu přináší fotbalovým fanouškům po celém světě neocenitelné zážitky. Mastercard bude i nadále nabízet dětem z celého světa možnost stát se hráčským maskotem a získat tak životní příležitost vejít před výkopem zápasu Ligy mistrů UEFA na hřiště po boku některé z největších hvězd tohoto sportu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.