08. 08. 2013
Subjekty:
Martina Traganová je novou obchodní a marketingovou ředitelkou Slavia pojišťovny
Martina Traganová působí ve Slavia pojišťovně čtvrtým rokem. Nově bude řídit obchodní i marketingové aktivity společnosti. Jejím nástupem na tuto pozici a sloučením dvou dosavadních obchodních divizí dojde k zefektivnění obchodní a marketingové činnosti Slavia pojišťovny. Sjednotí se proces nastavování a uplatňování obchodních strategií vůči jednotlivým segmentům trhu, což přispěje k rychlejšímu naplnění obchodních cílů.
„Oblast obchodu pocítí maximální důraz na dostupnost služby, optimalizaci pojistných produktů, kvalitu pojistného kmene a dlouhodobě vyrovnaného hospodářského výsledku. Naší ambicí je přicházet na trh s ještě kvalitnějšími produkty, nabízet inovativní řešení, na míru šité služby a špičkový klientský servis,“ říká Martina Traganová, obchodní a marketingová ředitelka Slavia pojišťovny. „Staletá historie Slavia pojišťovny nás zavazuje pokračovat v upevňování znalosti a zkušenosti klientů s ryze českou pojišťovnou v podobě silného a stabilního partnera na pojistném trhu,“ dodává Martina Traganová.
Martina Traganová má za sebou kariéru, během níž zastávala několik významných obchodních pozic v regionálních i mezinárodních společnostech. Již několik let je ředitelkou Nadačního fondu Romana Šebrleho. Martině Traganové je 37 let, je vdaná a má tři děti.