CZK/€ 25.230 -0,02%

CZK/$ 23.714 +0,00%

CZK/£ 29.540 +0,02%

CZK/CHF 26.023 +0,17%

17. 02. 2015

0 komentářů

Subjekty:

MARKET VISION: 40 % PRODEJCŮ ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ NEUMÍ VYŘEŠIT POŽADAVEK KLIENTA, NEJLEPŠÍ JSOU PORADCI RAIFFEISENBANK

 


 

Raiffeisenbank opět potvrdil svou pozici banky zaměřené především na vysokou kvalitu obsluhy a nadstandardní servis pro klienta. V průzkumu společnosti Market Vision hodnotícím 14 poskytovatelů životního pojištění byla Raiffeisenbank nejlépe hodnocenou společností. Celkový Index Kvality Obsluhy u Raiffeisenbank dosáhl 76 % v žebříčku s tržním průměrem na úrovni 65 %. „Kvalitní poradenství a péče o klienta jsou základní filozofií naší práce, klient musí být vždy v centru dění. Proto mne velmi těší, že získáváme pravidelná ocenění právě za kvalitní práci našich poradců,“ komentoval výsledky průzkumu člen představenstva banky zodpovědný za retail Vladimír Kreidl.

Studie prokázala, že téměř polovina (40 %) poradců na českém pojišťovacím trhu nedokázala klientovi správně vyřešit jeho požadavek. Oproti tomuto celkovému výsledku vyniká přístup Raiffeisenbank, kde bylo správné řešení požadavku klientovi nabídnuto v plných 100 % případů. „Kvalitní poradenství není jen o základních bankovních službách. Klademe důraz na to, abychom byli pro klienta dlouhodobým partnerem, proto je důležitá korektnost poskytovaných informací,“ dodal Vladimír Kreidl.

„Hodnocení studie bylo z velké části zaměřené na to, zda poradci nabídnou klientovi správné řešení v podobě vhodně zvolené kombinace pojistných rizik, odpovídajících pojistných částek a měsíčního pojistného. Poradci Raiffeisenbank dokázali jako jediní ve všech případech správné řešení poskytnout, a to byl jeden z hlavních důvodů, proč dosáhla Raiffeisenbank nejlepšího výsledku ze všech sledovaných společností,“ uvedl k výsledkům studie Martin Snížek, account manager agentury Market Vision.

Kromě nabídnutí správného řešení požadavku klienta byli poradci Raiffeisenbank výrazně nad tržním průměrem hodnoceni i v oblasti dostatečné analýzy potřeb klienta (80 % v RB vs. 61 % trh). „Ve 30 % případů na celém trhu byla přitom analýza potřeb klienta pouze částečná, v dalších 9 % případů pak dokonce analýza neproběhla vůbec,“ dodal Martin Snížek s tím, že poradci Raiffeisenbank byli nejlepší i při aktivním uzavření obchodu (90 % v RB vs. 59 % trh). 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Jsou lidé s duševním onemocněním nepojistitelní?

Deprese, schizofrenie nebo bipolární porucha. Právě proti těmto potížím by se měli mít na pozoru především mladí lidé ve věku od 20 do 29 let. Podle aktuálních dat Správy sociálního zabezpečení je v této skupině bezmála polovina invalidních důchodců s duševním onemocněním. Klíčová je podle expertů uvědomělost a včasná […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

04. 03. 2024

Přehledně o daňovém přiznání za rok 2023. Na jaké slevy a odpočty máte nárok?

Blíží i povinnost podat daňové přiznání za předešlý rok. V tom si lze díky daňovým úlevám snížit daňový základ, nebo přímo vypočtenou daň. Nicméně některé slevy na vypočtené dani, jako školkovné či slevu pro studenta, budou moci daňoví poplatníci nyní využít naposledy, protože od příště je již ruší […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

22. 02. 2024

Daňové odpočty 2023

Nezapomeňte na daňové odpočty u finančních produktů

Blíží se konec roku 2023 a s tím související daňové přiznání nebo roční zúčtování daně za ukončené daňové období. Pro uplatnění daňového zvýhodnění nebo daňového odpočtu je nutné splnit podmínky v roce 2023. Máte tedy ještě měsíc a půl pro to, abyste maximalizovali svoje odpočty u finančních […]

Text: Hana Bartušková

Foto: Shutterstock

15. 11. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *