Pátek 23. dubna. Svátek má Vojtěch.

MARKET VISION: 40 % PRODEJCŮ ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ NEUMÍ VYŘEŠIT POŽADAVEK KLIENTA, NEJLEPŠÍ JSOU PORADCI RAIFFEISENBANK

Téměř polovina poradců na českém pojišťovacím trhu neumí správně vyřešit požadavek klienta. Nejkvalitnější služby při nabídce a prodeji investičního životního pojištění klienti získají na pobočkách Raiffeisenbank. Banka byla přitom v konkurenci pojišťoven nejlépe hodnocena v oblasti nabídky řešení pro klienta a uzavření obchodu. 

Raiffeisenbank opět potvrdil svou pozici banky zaměřené především na vysokou kvalitu obsluhy a nadstandardní servis pro klienta. V průzkumu společnosti Market Vision hodnotícím 14 poskytovatelů životního pojištění byla Raiffeisenbank nejlépe hodnocenou společností. Celkový Index Kvality Obsluhy u Raiffeisenbank dosáhl 76 % v žebříčku s tržním průměrem na úrovni 65 %. „Kvalitní poradenství a péče o klienta jsou základní filozofií naší práce, klient musí být vždy v centru dění. Proto mne velmi těší, že získáváme pravidelná ocenění právě za kvalitní práci našich poradců,“ komentoval výsledky průzkumu člen představenstva banky zodpovědný za retail Vladimír Kreidl.

Studie prokázala, že téměř polovina (40 %) poradců na českém pojišťovacím trhu nedokázala klientovi správně vyřešit jeho požadavek. Oproti tomuto celkovému výsledku vyniká přístup Raiffeisenbank, kde bylo správné řešení požadavku klientovi nabídnuto v plných 100 % případů. „Kvalitní poradenství není jen o základních bankovních službách. Klademe důraz na to, abychom byli pro klienta dlouhodobým partnerem, proto je důležitá korektnost poskytovaných informací,“ dodal Vladimír Kreidl.

„Hodnocení studie bylo z velké části zaměřené na to, zda poradci nabídnou klientovi správné řešení v podobě vhodně zvolené kombinace pojistných rizik, odpovídajících pojistných částek a měsíčního pojistného. Poradci Raiffeisenbank dokázali jako jediní ve všech případech správné řešení poskytnout, a to byl jeden z hlavních důvodů, proč dosáhla Raiffeisenbank nejlepšího výsledku ze všech sledovaných společností,“ uvedl k výsledkům studie Martin Snížek, account manager agentury Market Vision.

Kromě nabídnutí správného řešení požadavku klienta byli poradci Raiffeisenbank výrazně nad tržním průměrem hodnoceni i v oblasti dostatečné analýzy potřeb klienta (80 % v RB vs. 61 % trh). „Ve 30 % případů na celém trhu byla přitom analýza potřeb klienta pouze částečná, v dalších 9 % případů pak dokonce analýza neproběhla vůbec,“ dodal Martin Snížek s tím, že poradci Raiffeisenbank byli nejlepší i při aktivním uzavření obchodu (90 % v RB vs. 59 % trh). 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.