Pátek 15. listopadu. Svátek má Leopold.

MALL Pay prodlouží dobu splatnosti a umožní zaplatit za dárky až v lednu, vyjde tak vstříc zákazníkům i e-shopům

Investice 05.11.2019 | 08:51 0 Komentářů

Služba MALL Pay ze skupiny MALL Group, která zákazníkům e-shopů umožňuje odložit platbu za zboží, prodlouží všem zákazníkům před vánočními svátky dobu splatnosti. Dárky nakoupené v listopadu a prosinci bude možné hromadně uhradit až v novém roce. Zákazníky o tom bude informovat kampaň „Nakupte teď, plaťte až pod Vánocích“. Služba tak chce e-shopům i zákazníkům maximálně zjednodušit vracení nevhodných dárků a vyjít vstříc těm, kteří se při nákupech bojí v e-shopu platit pomocí své platební karty.

Všechny listopadové nákupy realizované přes MALL Pay budou mít splatnost odloženou až na nový rok. Konkrétně bude možné veškeré nakoupené zboží hromadně uhradit přes klientskou MALL Pay zónu až v rozmezí od 10. do 20. ledna 2020 v závislosti na tom, zda nákup proběhl v listopadu nebo prosinci 2019. Služba tak vychází vstříc především těm, kteří se nechtějí na Vánoce zatěžovat spotřebitelskou půjčkou než jim přijde výplata nebo chtějí úhradu dárků ponechat až na dobu, kdy bude zcela jasné, že se s jejich výběrem strefili. Tedy případě, kdy jim e-shop umožní prodloužit vrácení nevhodného dárku na více než zákonných 14 dní. Prodloužení doby splatnosti je pro všechny zákazníky pochopitelně zcela bezplatné. E-shopy nebudou na svoje peníze čekat – dostanou je do tří dnů od objednávky, jak je u MALL Pay běžné.

MALL Pay si zároveň chce na vánoční kampani vyzkoušet nový komunitní přístup, který by se měl v budoucnu stát nedílnou součástí celé služby. Do kampaně proto zapojí i další z partnerů, kteří zákazníkům využívajícím MALL Pay poskytnou benefity v podobě slev – zážitkovou Allegrii nebo akvapark Aquapalace. Spolupráce s partnery bude komunikována také v rámci kampaně „Nakupte teď, plaťte až po Vánocích“, kterou MALL Pay nasazuje v online, outdooru, printu a rádiu.

„Posunem splatnosti na leden chceme pomoci všem, aby si užili co nejklidnější svátky. Pokud se při nakupování dárků netrefí nebo nezvládnou objednané zboží převzít třeba kvůli frontám na pobočkách či zpoždění dopravců, nebudou muset s e-shopem řešit složité vracení peněz na svůj účet. Bojujeme tak s bariérami, které stále ještě některé zákazníky od nakupování online odrazují – ostatně proto se motivem naší kampaně stal příslovečný ‚zajíc v pytli‘,“ zmiňuje Tomáš Krásný, marketing manager MALL Pay. „Zabezpečením naší platební metody pomáháme i zákazníkům, kteří se nejen v době vánočního shonu bojí platit pomocí platební karty. Mohou to být například ti senioři, kteří letos budou nakupovat dárky online poprvé.“

Standardní splatnost zboží nakoupeného přes MALL Pay je 14 dní, a ne náhodou je stejně dlouhá jako zákonná lhůta, po kterou je možné zboží pořízené na e-shopu bezplatně vrátit. Prodloužení doby pro platbu služba používá především jako marketingový benefit pro zapojené e-shopy. Měsíční prodlouženou splatnost mají dnes například členové MALL klubu Pro děti. MALL Pay do budoucna hodlá s její délkou splatnosti pracovat právě v obdobích zvýšené poptávky, případně reagovat i na možnost prodlouženého vracení zboží ze strany e-shopů.

Letošní Vánoce by měl skokově stoupnout počet lidí, kteří k nákupům odloženou platbu využijí. Podle odhadů MALL Pay jich může být oproti loňským svátkům až třikrát víc. „Odloženka“ se tak stává nejrychleji rostoucí platební metodou české e-commerce. V současné době platební službu MALL Pay využívají největší e-shopy jako například MALL.cz, Vivantis.cz nebo Prozdravi.cz se souhrnným obratem přesahujícím 10 miliard korun. Služba je bezplatná a jejím cílem je především zjednodušit nakupování, zjednodušit platební metody a přinést další zvýšení bezpečnosti při platbách online. Nákupy přes MALL Pay i z různých e-shopů je možné platit hromadně přes vysoce bezpečnou MALL Pay zónu.

Tisková zpráva MALL Group

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.