Pátek 22. června. Svátek má Pavla.

Makléři v INSIA přijali systém IGNÁC s nadšením a sjednali v lednu více než 1000 smluv

Pojištění 20.02.2018 | 14:28 0 Komentářů

Makléři INSIA prolomili v lednu 2018 hranici jednoho tisíce sjednaných smluv v novém inteligentním systému IGNÁC pro sjednávání autopojištění, který byl spuštěn před koncem loňského roku.

IGNÁC byl makléři INSIA velmi dobře přijat, což potvrzuje skokový nárůst využití o více než 50 % oproti předchozí autokalkulačce. „Neustálý nárůst počtu uzavřených smluv nás velmi těší, je to pro nás potvrzení toho, že systémové změny, které jsme v aplikaci provedli, byly rozhodně správné!“ komentuje Ivan Špirakus, generální ředitel INSIA a.s. Je zřejmé, že makléři velmi oceňují vysokou efektivitu práce v systému a zcela nové zobrazení doporučených variant pojištění jim pomáhá vysvětlit klientovi rozdíly v nabídkách jednotlivých pojišťoven.

Autokalkulačka IGNÁC uvedená v prosinci 2017 je jedinečný nástroj, který pracuje s prvky umělé inteligence a na základě vstupních parametrů od klienta a individuálního nastavení preferencí makléře navrhne optimální varianty pojištění vozidla. Sám vytváří komplexní nabídku v několika variantách, a to včetně doporučení pro klienta vycházející ze zkušeností makléře a celé sítě INSIA. Navíc je plně integrovaný do provozního systému Yeti, kam se automaticky ukládají, jak vytvořené kalkulace i sjednané smlouvy, tak i společně s generovanými dokumenty z pojišťovny a záznamem z jednání.

INSIA, která vloni oslavila 25. výročí založení firmy, nadělila ve stejném roce makléřům hned několik novinek, včetně unikátního pojištění pro podnikatele Pojištěnáfaktura.cz. INSIA tak potvrzuje svoji pozici na technologické špičce mezi zprostředkovateli, protože stále přináší svým partnerům nové nástroje a pomůcky pro špičkové služby klientům. Komplexní podpora nezávislých makléřů tak zůstává základním prvkem podnikatelské filozofie sítě INSIA.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.