CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

21. 03. 2019

0 komentářů

Lesensky.cz vstupuje do světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko

 

PR a marketingová agentura Lesensky.cz se stala členem mezinárodního kolektivu Public Relations Network. Řadí se tak po bok expertních týmů z osmadvaceti zemí světa od USA a Mexika, přes Dánsko a Švýcarsko až po jižní Afriku, Singapur nebo Japonsko. Každou zemi zastupuje právě jedna PR agentura. Dohromady nejen sdílí myšlenky a poznatky, jak poskytovat PR služby na nejvyšší úrovni, ale současně umožňují realizovat kampaně po celém světě.

Loading



 

„Být blízko nejmodernějším světovým trendům a nabízet našim klientům mezinárodní přesah považujeme při růstu naší agentury za přirozené. Díky spolupráci s Public Relations Network navíc získáváme možnost posouvat naše vzdělávací projekty, které mají globální potenciál,“ řekl k novému partnerství Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz, která při vstupních pohovorech a řešení exkluzivity pro český a slovenský trh zaujala mezinárodní síť svým konceptem PR 360®. „PR je základem komunikace v dnešní digitální době, proto se všude na světě odborníci snaží propojit sílu public relations s efektivitou online marketingu,“ doplnil.

Snahou Public Relations Network je najít kvalitního partnera v každém regionu. „Naše hledání kompetentní partnerské agentury v České republice a na Slovensku konečně přineslo ovoce a bílé místo na mapě ve střední a východní Evropě se nám podařilo zaplnit díky agentuře Lesensky.cz. Kromě agenturních referencí nás u nového partnera oslovilo moderní myšlení, zajímavé vize a profesionální komunikace,“ uvedl Veit Mathauer, managing partner německé společnosti Sympra GmbH a předseda představenstva Public Relations Network. Všichni členové mezinárodního kolektivu PR expertů se pravidelně scházejí střídavě v Evropě a v některé z mimoevropských destinací. Na příštích setkáních ve Vídní a v Šanghaji tak už bude mít zástupce i Česká a Slovenská republika.

Tisková zpráva Lesensky.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *