02. 05. 2019
Lesensky.cz rozšiřuje záběr o nákupní centra, výrobce kosmetiky, developera, florbalisty či festival seriálů
PR a marketingová agentura Lesensky.cz na jaře rozšiřuje své klientské portfolio. PR aktivity nově zastřeší developerské firmě Kaláb a festivalu televizních a online seriálů Serial Killer. Společnosti Saloos z kosmetického průmyslu pomůže s marketingovou strategií, florbalovému klubu Bulldogs s komunikací na sociálních sítích a s nastavením efektivní komunikace marketérům třinácti obchodních center.
„Dlouhodobě preferujeme v každém oboru podnikání jednoho stěžejního klienta, proto se postupně vrháme do nových vod. Logicky mě těší, že nám stále častěji dávají důvěru společnosti, které patří ve svých oborech k lídrům a inovátorům trhu. Dobré produkty a služby jsou pro nás totiž v marketingu i PR tou nejlepší municí,“ uvedl Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.
„Nejčastěji registrujeme zájem o integrovanou komunikaci, důsledně provázanou napříč všemi základními komunikačními nástroji. Pro kvalitní naplánování většiny dlouhodobých strategií využíváme principy našeho konceptu PR 360, díky kterému jsou naše služby pro klienty pochopitelnější a přehlednější,“ doplnil marketingový ředitel Michal Kubín.
Kromě klientů z nových oblastí podepsala agentura Lesensky.cz během jara nové smlouvy se staronovými klienty. Mezi nimi jsou například Regionální hospodářská komora Brno či společnost Alca plast, pro kterou agenturní tým v dubnu připravoval podklady pro světové finále podnikatelské soutěže EY Podnikatel roku.
Tisková zpráva Lesensky.cz
REKLAMA