Čtvrtek 24. září. Svátek má Jaromír.

Lesensky.cz rozšiřuje záběr o nákupní centra, výrobce kosmetiky, developera, florbalisty či festival seriálů

02.05.2019 | 09:14 0 Komentářů

PR a marketingová agentura Lesensky.cz na jaře rozšiřuje své klientské portfolio. PR aktivity nově zastřeší developerské firmě Kaláb a festivalu televizních a online seriálů Serial Killer. Společnosti Saloos z kosmetického průmyslu pomůže s marketingovou strategií, florbalovému klubu Bulldogs s komunikací na sociálních sítích a s nastavením efektivní komunikace marketérům třinácti obchodních center.

Dlouhodobě preferujeme v každém oboru podnikání jednoho stěžejního klienta, proto se postupně vrháme do nových vod. Logicky mě těší, že nám stále častěji dávají důvěru společnosti, které patří ve svých oborech k lídrům a inovátorům trhu. Dobré produkty a služby jsou pro nás totiž v marketingu i PR tou nejlepší municí,“ uvedl Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

Nejčastěji registrujeme zájem o integrovanou komunikaci, důsledně provázanou napříč všemi základními komunikačními nástroji. Pro kvalitní naplánování většiny dlouhodobých strategií využíváme principy našeho konceptu PR 360, díky kterému jsou naše služby pro klienty pochopitelnější a přehlednější,“ doplnil marketingový ředitel Michal Kubín.

Kromě klientů z nových oblastí podepsala agentura Lesensky.cz během jara nové smlouvy se staronovými klienty. Mezi nimi jsou například Regionální hospodářská komora Brno či společnost Alca plast, pro kterou agenturní tým v dubnu připravoval podklady pro světové finále podnikatelské soutěže EY Podnikatel roku.

Tisková zpráva Lesensky.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.