Středa 19. prosince. Svátek má Ester.

Konečně normální pojišťovna. Direct spouští reklamní kampaň a bojuje proti háčkům v pojišťovnictví

Direct pojišťovna historicky poprvé přichází s brandovou kampaní. V té na běžných věcech ze života ukazuje, co je normální. Ať už je to jídlo bez chemie, nebo tolerance mezi lidmi. Spot pak lidem připomíná, že stejně normálně by měly fungovat i pojišťovny, které jsou tu od toho, aby lidem pomáhaly. Po třech letech rozvoje tak Direct poprvé otevřeně komunikuje své poslání a důvod existence – přinášet do pojišťovnictví normálně fungující řešení na základě zdravého selského rozumu. Televizní kampaň, která startuje 21. 9., doplní i online komunikace.

V první polovině spotu se lidé ztotožní s tím, co sami v životě považují za normální. „Každý z nás chce jíst jídlo bez zbytečné chemie nebo žít v tolerantním světě. Chceme, aby lidé věděli, že je normální chtít normální věci,“ vysvětluje brand manažerka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Druhá polovina spotu ukazuje na často byrokratické prostředí a přístup pojišťoven. „Použili jsme existující titulky z médií. Ty popisují konkrétní situace lidí, kteří s pojišťovnou neměli dobrou zkušenost. Na nich vysvětlujeme, že to v Direct pojišťovně děláme trochu jinak. Třeba, že na naší zákaznické lince nemáme automat a že telefon klientům v pracovní době vždy zvednou živí lidé. Nebo že našim klientům umožňujeme změnit smlouvu či odejít kdykoli budou potřebovat nebo chtít, nečekáme na žádná výročí. A to nám přijde normální,“ doplňuje Maťašeje.

Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny, zdůrazňuje poslání společnosti, které celá kampaň vystihuje: Plno věcí ve světě pojišťoven odporuje zdravému selskému rozumu. Například prodej neplatných smluv, absurdní výluky, skryté háčky ve smlouvách, nucení klientů zůstat u firmy, se kterou nejsou spokojený. Direct jsme založili proto, abychom k tomu všemu nabídli alternativu. Od samého počátku se snažíme stavět jednoduchou, rychlou, spolehlivou a přátelskou firmu, která se bude chovat normálně a nabídne produkty a služby podle zdravého rozumu.

Reklama se na první pohled liší svým provedením. Pracovalo na něm kreativní autorské duo Ové Pictures z Bratislavy. Spot je kompletně stříhaný z papíru a následně animovaný. „Animovali jsme každý záběr vystřižený z papíru. Tato technika je velmi pracná, protože se vše dělá ručně. Na druhou stranu díky tomu se pak ve spotu zachovává ten otisk tvůrčí práce “ popsala režisérka Ové Michaela Čopíková.

Pro podzimní kampaň jsou připravené dva třicetivteřinové a jeden patnáctivteřinový spot, které budou nasazené od 21. září na stanicích Nova Group. Pro online média je určena speciální verze s kratší stopáží. Spoty vznikly ve spolupráci s produkční společností Eallin a agenturou Brain One, se kterou Direct připravil celý kreativní koncept reklamy. „Tato brandová kampaň je nejviditelnější výsledek naší roční spolupráce. Představuje nový komunikační směr, který doufám naboří a posune svět pojišťovnictví,“ uvedl za Brain One Michal Kříž.

S mediálním plánováním pak Direct pojišťovně pomáhá agentura Mindshare.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.