Pátek 30. července. Svátek má Bořivoj.

KOMERČNÍ BANKA PŘEDĚLALA OD ZÁKLADU SVOJE WEBOVÉ STRÁNKY

Zcela novou platformu použila Komerční banka při tvorbě svých nových webových stránek, které se vyznačují přehledností, jednoduchostí a srozumitelností. Zásadní inovací je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy.

Na české poměry je výjimečná i cenová otevřenost, neboť u většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu je nyní díky novým stránkám KB jednodušší než nakupování na klasickém e-shopu.

Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují,“ uvedla Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing.

Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější.

Na novém webu přibyl i úplně nový obsah. Například u nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je rovnou i informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů.

Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na širokou podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky.

Na nových webových stránkách Komerční banky spolupracovaly renomované externí agentury. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenstv

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.