Sobota 22. září. Svátek má Darina.

KOMERČNÍ BANKA MÁ NOVÝ CHAT

Od začátku října mohou klienti Komerční banky využívat chat, novou službu přístupnou z internetových stránek KB – www.kb.cz. Prostřednictvím moderního a oblíbeného komunikačního nástroje je možné získat pohodlně a rychle informace nejenom o nabízených bankovních produktech, ale také o postupu při ztrátě karty, dohodnout schůzku na pobočce, pomoc při zadávání platby apod. On-line chat je v provozu každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

„Věříme, že chat se stane využívaným způsobem pro rychlou komunikaci s bankou v případech, kdy klient bude potřebovat získat informace o produktech, poradit s nějakým procesem nebo získat podporu v neočekávané situaci. Od letošního prosince chceme možnost chatu vložit i přímo do internetového bankovnictví Komerční banky, což umožní například sdílení obrazovky. Operátor uvidí stejnou obrazovku jako klient a tím bude schopen lépe a rychleji poradit s jakýmkoli dotazem při obsluze internetového bankovnictví Komerční banky,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů a Customer Intelligence Komerční banky.

Komerční banka plánuje na konci letošního roku rozšířit chat o další možnosti, jako je například poradenství investičního specialisty nebo technická podpora.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.