22. 06. 2016
Subjekty:
Klientské centrum ING Bank se přestěhovalo do Quadria v centru Prahy
„Jdeme s dobou. Chceme být klientům nablízku a nabízet jim prvotřídní servis v příjemném prostředí,“ říká Libor Vaníček, ředitel retailového bankovnictví ING Bank. „Přestože dnes většina transakcí a komunikace s klienty ING Bank probíhá on-line, má i kamenná pobočka své opodstatnění. Řada klientů ocení osobní kontakt, chce se poradit a získat detailnější informace o našich produktech, ať už je to spořicí účet ING Konto či konzultace při investování do ING Podílových fondů. A k tomu jim navíc rádi nabídneme i dobrou kávu,“ dodává Libor Vaníček.
Nová pobočka odpovídá nejnovějším trendům a očekáváním zákazníka. Je zde privátní zóna pro osobní jednání s finančním poradcem i samoobslužná zóna s bezplatným připojením wi-fi, kde je možné si prostřednictvím tabletů a mobilní aplikace vyřešit vše potřebné související se správou financí. Čas na pobočce si mohou klienti zpříjemnit listováním denním tiskem při šálku dobré kávy. Díky skvělé poloze v srdci Prahy lze návštěvu klientského centra spojit i s vyřízením dalších příjemných záležitostí.
Otevírací doba nové pobočky ING Bank Quadrio je přizpůsobena životu obchodního centra a klienti se zde mohou zastavitt i po práci nebo v sobotu. Od pondělí do pátku bude otevřeno od 9:00 do 20:00, v sobotu od 10:00
do 14:00.