Neděle 28. února. Svátek má Lumír.

Klienti oceňují bezkontaktní spojení s pojišťovnou. Aplikace Allianz CZ překonala už 150 tisíc stažení

Pojišťovna 16.02.2021 | 11:56 0 Komentářů

Že lze s pojišťovnou komunikovat jednoduše přes chytrý telefon či tablet ví už přes 150 tisíc klientů Allianz, kteří si oblíbili aplikaci Allianz CZ. Pryč je tak doba, kdy museli archivovat všechny své smlouvy doma v šuplíku. Dnes mají pojišťovnu jednoduše vždy po ruce a všechny důležité záležitosti ohledně pojištění či penzijního spoření vyřeší bez nutnosti osobního kontaktu z pohodlí jejich domova.

„Klienti přes aplikaci Allianz CZ nejčastěji zjišťují, v jakém stavu jsou jejich pojistné smlouvy a zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mají zde také k dispozici všechny dopisy od Allianz, mohou si zkontrolovat naspořené prostředky na penzi, či si zde jednoduše stáhnou zelenou kartu, daňová potvrzení nebo nahrají aktuální stav najetých kilometrů v rámci autopojištění,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišťovny Jitka Kruntorádová.

Kromě toho si přes aplikaci mohou její uživatelé zkontrolovat a aktualizovat kontaktní údaje, najít kontakty na nejbližší pobočky Allianz, poradce či smluvní servisy, spojit se s obchodním zástupcem, se kterým uzavřeli danou smlouvu, či si například sjednat cestovní pojištění a mít kartu cestovního pojištění uloženou on-line. K dispozici mají také přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.

Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání přispívá kromě přehledného designu, logická struktur

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.