CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

14. 09. 2018

0 komentářů

Klienti ERV Evropské hlásí 91 % škod on-line S novým systémem číslo ještě vzroste

 

V srpnu letošního roku spustila ERV Evropská pojišťovna nový on-line systém hlášení a zpracování škod. Srpen je totiž měsícem, kdy lidé hlásí nejvíce škod. V roce 2017 to bylo 18 % všech škod. Další přesouvání hlášení a zpracování škod do on-line prostředí zjednodušuje celý systém a zrychluje likvidaci škodních událostí a vyplácení plnění. On-line formulář ke hlášení škody klienti najdou hned na hlavní stránce webu pojišťovny.

Loading



 

„Již v roce 2017 nám klienti hlásili 91 % škod on-line. S novým systémem očekáváme číslo blízké 100 %, říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

On-line hlášení škod prošlo výrazným očištěním formuláře od nepotřebných údajů, bylo ale přidáno více povinných polí zaručujících, že klient nebude muset následně nic dalšího doplňovat. U každého pole je umístěna nápověda pro snadnější pochopení požadovaných informací. Smlouva je ověřována hned v prvním kroku celého procesu a on-line formulář se následně sám dynamicky přizpůsobuje typu pojištění a zadaným údajům.

„Klient tak vyplňuje jen to, co se týká jeho typu pojištění a škody,“ vysvětluje Vlastimil Divoký. Přímo do on-line hlášení klient také nahraje scany nebo fotografie potřebných dokumentů, jejichž seznam nalezne hned v úvodu hlášení. Nový systém je plně responsivní a díky tomu dokáže své zobrazení přizpůsobovat jakékoli velikosti displeje. Grafika a struktura byla také přepracovaná a optimalizována pro snadnou obsluhu. Škodu tedy lze nahlásit z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Hlavní výhody pro klienty

REKLAMA

Nové on-line hlášení zrychluje celý proces likvidace pojistné události. Škoda se ihned dostane do interních systémů Evropské a začíná její řešení. Díky sledování správnosti vyplňovaných údajů klient při hlášení škody nemůže udělat chybu a do pojišťovny se tak dostanou správné a kompletní údaje. Klient následně obratem obdrží kopii hlášení na svůj email. Těm, kdo již mají vytvořený profil v klientské zóně Moje Evropská, se po přihlášení navíc část formuláře vyplní automaticky.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Proč v ČR končí služby osobního bankovnictví ING? Klienti mohou ještě do 15. 8. přejít k Raiffeisenbank

ING už začátkem roku oznámila, že v srpnu 2021 ukončí své služby osobního bankovnictví v České republice. ING zůstane v Česku nadále aktivním poskytovatelem služeb korporátního bankovnictví a bude nedílnou součástí sítě korporátního bankovnictví regionu EMEA. Od 16. 7. už je možné sjednat nabídku pouze na pobočce […]

Text: Daniel Mareš

30. 07. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *