03. 04. 2017
Subjekty:
Klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny mohou vybrat bezkontaktně již ze 100 bankomatů po celé republice
Bezpečnost a jednoduchost inovativního řešení při výběru z bankomatu si klienti velice pochvalují a banka jim proto vychází vstříc. Za pouhých pár měsíců od spuštění pilotního provozu mohou klienti bezkontaktně vybírat z celkem 100 bankomatů, stačí jim k tomu prosté přiložení platební karty či nálepky nebo nově i telefon s aplikací ČSOB NaNákupy. Stý bezkontaktní bankomat byl nainstalován na pobočce ČSOB v Blansku. Průměrná požadovaná hotovost se pohybuje okolo 3 800 korun.
„Bezkontaktní platby u obchodníků jsou velice oblíbené a považované téměř za samozřejmost. Našim klientům se však vždy snažíme poskytnout i určité nadstandardní, neobvyklé služby, a tak jsme rozhodli tuto technologii přenést i na výběry z bankomatů. Tento způsob je rychlejší, pohodlnější a navíc i bezpečnější než klasický výběr, jelikož se klient vyvaruje nebezpečí skimmingu,“ vysvětluje Oldřich Fremr, manažer útvaru Platební karty ČSOB.
Možností k vydání hotovosti je dokonce několik – buď stačí přiložit peněženku s platební kartou k bankomatu anebo to samé provést s bezkontaktní nálepkou. Poté je vždy vyžadováno zadat PIN a zvolit požadovanou částku. Nově však banka nabízí i řešení pro ty, kteří často zapomínají peněženku či jsou nadšenci do nových technologií. Jediné, co totiž k výběru z bankomatu potřebují, je mobilní telefon s aplikací ČSOB NaNákupy. „Díky používání těchto inovací navíc jednoznačně zvýšíme bezpečnost našich klientů, jelikož skimming magnetického proužku a následné zneužití je možné pouze v případě kontaktního použití karty,“ dodává Fremr.