Čtvrtek 29. července. Svátek má Marta.

Klienti Allianz už nepotřebují počítač. Pojistky i penzi si hlídají jednoduše přes aplikaci

Allianz pojišťovna zvyšuje rychlost komunikace se svými klienty. Ti si nyní mohou do svých chytrých telefonů stáhnout aplikaci Allianz CZ, která se týká jak pojistek, tak i penzijního spoření. Jejím prostřednictvím mají klienti přehled nejenom o sjednaných pojistkách a o jejich splatnosti, ale také o všem, co souvisí s jejich penzí. Jednoduše v ní najdou i pojišťovacího poradce ve svém okolí a mají neustálý přehled o všech zadaných údajích i zvolených produktech.

 

„Aplikace nabízí klientům pohodlí mít vše ihned po ruce. Ať už jde o smlouvy – tedy přehled toho, co mají pojištěné, tak i veškeré dokumenty související s pojištěním anebo klientem samotným. Díky tomu už klienti nemusí mít doma přeplněné šuplíky a přemýšlet, kam smlouvu založili. Pokud je se smlouvu něco v nepořádku, například chybějící dokumenty, dluh na smlouvě, potřeba něco doplnit, klient je na to upozorněn,“ říká vedoucí CRM & Digital Allianz pojišťovny Kateřina Jeníková.

Allianz pojišťovna dokončila aplikaci Allianz CZ počátkem ledna 2018, od té doby si ji stáhlo více než osm tisíc klientů. Díky aplikace klient nemusí hlídat ani výročí povinného ručení. Několik týdnů před ním mu aplikace připomene, že přišla doba na nahrání nové fotografie tachometru. Pro klienta je ovládání pomocí mobilní aplikace snadné a zabere jen pár minut. Zvyšování rychlosti komunikace s klienty je ostatně jedním z hlavních cílů zavádění těchto technologií.

Jednou z výhod aplikace je i to, že část informací je dostupná i v offline režimu. To klienti využívají především v zahraničí, když se nemohou připojit na internet. K snadnému užívání přispívá i přehledný design s logickou strukturou, který přináší aktuální informace, včetně detailů smluv, rychlého kontaktu na poradce i na pojišťovnu. V neposlední řadě zaujme aplikace i originálními hláškami.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.