CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

24. 05. 2017

0 komentářů

Kateřina Petko novou ředitelkou marketingu a komunikace Expobank CZ

 

Kateřina Petko je od května novou ředitelkou oddělení Marketingu a komunikace v Expobank CZ.  Na své pozici se zaměří na rozvoj marketingové a komunikační strategie banky. Zároveň zastává funkci tiskové mluvčí společnosti.

Loading



 

Kateřina Petko se již desátým rokem pohybuje v oblasti řízení marketingu a komunikace mezinárodních i českých firem. Do Expobank CZ přichází z pozice manažerky marketingu pro východní Evropu ve společnosti Kingspan Insulation B. V., kde zodpovídala za kompletní marketingové aktivity v regionu, a to včetně public relations. V minulosti dále zastávala post marketingové manažerky společnosti Bramac nebo Eni Czech Republic (dříve Agip Czech Republic). Svou profesní kariéru započala v Raiffeisenbank.

Kateřina Petko vystudovala Vysokou školu finanční a správní. Hovoří anglicky, rusky a slovensky. Ve volném čase se zajímá o umění, literaturu a cestování. Aktivně sportuje.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Kryptoměna bitcoin - mince - kryptoměny

FinTech tančí s bankou. Expobank jako první v Evropě nabízí investice do Bitcoinu přes běžný účet

Expobank 23. října uvedla na trh unikátní běžný účet. Nejde jen o klasický finanční produkt z tohoto ranku, ale v podstatě o propojení tradičního bankovnictví s moderním světem FinTech. Díky novému NEO účtu od Expobank je možné naprosto jednoduše investovat do Bitcoinu, start-upů, do mincí, nebo si sjednat cestovní pojištění. […]

Text: Monika Lukešová

24. 10. 2018

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *