CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

04. 06. 2018

0 komentářů

Kamali přichází s novou reklamou. Chytlavá písnička zůstává, mění se dopravní prostředek

 

Specialista na mikropůjčky Kamali spouští novou televizní kampaň. Mírně upravený text letní písně reaguje na skvělé umístění Kamali ve dvou žebříčcích – zabodovala ve velkém srovnání krátkodobých úvěrů na Finparáda.cz a také se stala „nejbezpečnější krátkodobou půjčkou“ v Navigátoru bezpečného úvěru.

Loading



 

Kamali oslavila v dubnu již pět let na trhu a stále je absolutně nejvýhodnější rychlou půjčkou v Česku. Půjčení jedné tisícovky na třicet dní stojí jen 33 korun, zatímco cenově nejbližší konkurence začíná na částkách přes 250 korun. Proto se Kamali také stala vítězem velkého srovnání krátkodobých úvěrů Finparáda a současně získala ocenění Navigátoru bezpečného úvěru jako nejbezpečnější krátkodobá půjčka.

Kamali se v kampani drží úspěšného konceptu poslední sady reklam s písničkou, která představuje výhody mikropůjčky sjednané u nejlepšího poskytovatele. „Tentokrát se zpěváci přesunuli z auta do tramvaje a postupně se objeví v řadě kostýmů, protože půjčka Kamali je opravdu pro každého,“ popisuje Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace společnosti Home Credit, poskytovatele půjček Kamali.

Kampaň startuje 4. června na stanicích Prima Group a TV Barrandov a také on-line. O kreativu se opět postarala agentura OLIVER, spoty natočilo režisérské duo KASAL & NAVRATIL.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kupte teď, plaťte později. Lákavý koncept má svá rizika

Získat teď hned věc, po které toužíte a bez peněz, je skvělé. Zaplatíte prostě později a vaše budoucí já to pak nějak vyřeší. Koncept buy now, pay later dobývá i Českou republiku. Jenže má svá rizika, jde v podstatě o úvěr, při kterém se ale úvěryschopnost neřeší. […]

Text: František Veselý

18. 10. 2022

Bez peněz pro úvěr nelez

Zlaté pravidlo úvěrování říká: Nejlevnější půjčku získá ten, kdo ji nepotřebuje. K vyjednávání navíc pomáhá, pokud znáte situaci na trhu. A ukazuje to i praxe… třeba v autobazarech.

Text: Petr Zámečník

25. 10. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *