19. 04. 2018
Subjekty:
Institut interní komunikace nastaví Employer Brand ČSOB
Experti z Institutu interní komunikace v čele s Tomášem Pouchou budou mít v rámci celé skupiny ČSOB za úkol jasně definovat značku zaměstnavatele a navázat na ni komunikační strategii, nastavit firemní hodnoty a více je zpřístupnit zaměstnancům.
Cílem těchto aktivit je posílení pozice celé skupiny na pracovním trhu i efektivnější komunikace napříč firmou. „Jasné hodnoty, které zaměstnanci skutečně žijí, mají zásadní dopad na samotný byznys firem. Takové firmy rostou téměř dvakrát rychleji, pracovat v nich je pro lidi zajímavější a přínosnější, rozvíjí sebe i firmu a nechtějí z práce odejít,“ říká Tomáš Poucha, zakladatel Institutu interní komunikace.
ČSOB není první společností z finančního sektoru, které Institut interní komunikace pomáhá s nastavením Employer Brandu. Za sebou má zakázky např. pro Raiffeisenbank a Provident Financial, ale také třeba pro rodinnou firmu Gumex.
„V praxi se setkávám s tím, že manažeři a manažerky to myslí zpravidla dobře a často hodnoty už definované mají, mnohdy dokonce i realizovatelné. Většinou jsou však zarostlé množstvím balastu a nejasného významu, který dokáže odstranit jedině pohled zvenku,“ vysvětluje Poucha.