CZK/€ 24.710 -0,12%

CZK/$ 23.453 -1,09%

CZK/£ 29.283 +0,78%

CZK/CHF 23.634 +0,23%

27. 04. 2022

0 komentářů

Home Credit spouští ověřování klienta pomocí BankID pro svoji aplikaci

 

Na podzim loňského roku společnost Home Credit jako první nebankovka zavedla potvrzování identity klienta pomocí BankID u malé půjčky Kamali, dnes tuto službu rozšiřuje a pomocí bankovní identity si budou moci její klienti potvrdit svoji identitu při registraci do mobilní aplikace, pokud ještě nemají on-line účet u Home Creditu. Celý proces se tak pro klienty stává jednodušší, nemusí již fotit své doklady a nahrávat do aplikace. Službu BankID zajišťuje společnost Bankovní identita a.s. a v současné době ji mohou využívat klienti bank, pokud jejich banka tuto službu nabízí. 



 

„Našim klientům se snažíme veškeré naše služby co nejvíce zjednodušovat a zpříjemňovat, ale vždy při zachování nejvyšší míry bezpečnosti. Pilotně jsme proces ověřování klienta pomocí BankID zavedli u Kamali a dnes tuto službu nabízíme při registraci do mobilní aplikace, kde si klient pohodlně spravuje své úvěry a karty, které si u nás zřídil,“ uvádí Michal Fila, tiskový mluvčí Home Credit ČR a SR. 

Hlavní výhodou ověřování pomocí BankID je časová úspora a bezpečnost. Doposud klient, který si zažádal o úvěr v kamenné prodejně a chtěl si následně stáhnout mobilní aplikaci, musel nafotit své doklady z obou stran, nahrát je do systému a počkat na ověření identity. Dnes se již stačí pomocí bankovní identity přihlásit a celý proces se tím zjednodušuje. „Stále zde bude možnost ověřování pomocí dokladů, v případě že nedojde k úspěšné identifikaci nebo pokud klient z jakéhokoliv důvodu nebude chtít využít BankID,“ upřesňuje Michal Fila.

Společnost Home Credit jako první mezi nebankovními společnostmi zavádí novinky spojené s digitalizací, novými technologiemi a také s udržitelností, a to často dříve než některé banky. V roce 2019 zavedla mobilní aplikaci pro správu úvěrových účtů, držitelé kreditních karet mohou pohodlně využívat možnost placení pomocí Google Pay a Apple Pay. Klienti si také mohou zažádat o virtuální kartu a nakupovat na splátky přímo na e-shopech, kdy jejich nákup je vyřízen do 2 minut, pokud se jedná o stávající klienty anebo do 8-10 minut, pokud nakupují na splátky poprvé.

 

 

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Chráněný účet

Na chráněný účet exekutor nedosáhne. Jak účet založit?

Foto: Shutterstock Od počátku července letošního roku banky poskytují zvláštní chráněné účty. Na ty se mají dlužníkům v exekuci zasílat nezabavitelná minima. Chráněné účty měly fungovat již od dubna, banky ale na jejich zavedení neměly dostatek času. Na podnět České bankovní asociace zákonodárci […]

Text: Veronika Hejná

19. 07. 2021

Bankovní identita

Půl roku s bankovní identitou. Do klientských zón se dostanete se třemi bankami

Foto: Shutterstock Bankovní identita má za sebou první půl rok fungování. Elektronická komunikace se státem není jen sci-fi, dle plánu se zapojují i firmy. Banky avizují připravenost během následujících pěti let investovat do zvýšení bezpečnosti a možností online ověření řádově miliardy korun.

Text: Veronika Hejná

07. 07. 2021