CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

08. 02. 2018

0 komentářů

Home Credit má vlastní sitcom. Ukazuje výhody i nástrahy půjček

 

Home Credit spouští novou reklamní kampaň ve formátu sitcomu. O komické situace se postarají koumák Oliver, playboy Tomáš, vtipálek Čenda a jejich kamarádka Stáňa. Reklamní spoty v krátkých příbězích ukazují hlavní benefity půjček od Home Creditu. Televizní kampaň je podpořena online komunikací.

Loading



 

Home Credit odstartoval novou reklamní kampaň ve formátu sitcomu. „V hlavní roli zůstávají příběhy lidí, ale nově pod hlavičkou originálního sitcomu. Naše nové spoty mají nejen pobavit a představit benefity našich půjček, ale také podpořit značku,“  říká Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.

Jak je pro sitcomy typické, v obývacím pokoji společně tráví čas sympatický a hloubavý Oliver (Aleš Slanina), jeho ne úplně bystrý bratr a spolubydlící, playboy Tomáš (Adam Mašura), kamarádka Stáňa (Sára Milfajtová), která se k bratrům „na chvilku“ přistěhovala, a konečně Čenda (Vojtěch Blahuta), který bydlí ve vlastním bytě. Sitcom se jmenuje 3+1, což odkazuje jak na počet přátel, tak na byt, kde bydlí a scházejí se.

Pro jarní kampaň jsou připraveny celkem čtyři třicetivteřinové spoty, které budou nasazeny postupně od 8. února na stanicích Prima Group. Pro online média je určena speciální verze s delší stopáží (cca šest minut). Spoty vznikly opět ve spolupráci s režisérským duem KASAL&NAVRATIL. Kreativu dodala agentura Oliver.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Ryba k nezaplacení

Kampaň či projekt Ryba domácí stál 178 milionů korun, část z fondů Evropské unie, část z rozpočtu ministerstva zemědělství. Měl posloužit ke zvýšení domácí spotřeby českých ryb.

Text: Luboš Smrčka

05. 06. 2014

OVB není tlustá žába, rozhodl soud

Začalo to nevinně a skončilo nevinou. Fincentrum vydalo dvě celostránkové reklamy ve studentském časopisu Studenta – a OVB se vzhlédlo v tlusté dívce a ještě tlustší ropuše. Až Vrchní soud musel vstoupit do role psychoterapeuta a vysvětlit společnosti, že ropuchou opravdu není.

Text: Petr Zámečník

19. 07. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *