Pátek 15. listopadu. Svátek má Leopold.

Hodnota značky Allianz vzrostla o 12 procent, společnost je světovou jedničkou mezi pojišťovnami

Mnichov/Praha, 22. října 2019 – Allianz se stala nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku 2019 Interbrand Global Brand Rankings pro rok 2019. Hodnota této značky, kterou v České republice reprezentuje Allianz pojišťovna, se zvýšila z 10,8 mld. USD v roce 2018 na 12,1 mld. USD. Od roku 2018 Allianz v žebříčku nejcennějších globálních značek postoupila o šest míst a obsadila aktuální 43. místo.

“S ohledem na dobu uplynulou od našeho vstupu do první stovky žebříčku v roce 2007 až po dosažení pozice jedničky mezi pojišťovnami na celkovém čtyřicátém třetím místě v roce 2019 je velmi zajímavé, že jsme dosáhli našeho prvního milníku,“ říká Christian Deuringer, šéf globálního managementu značky a dodává, že další ještě přijdou. „Naši značku budeme dále rozvíjet, budeme zúročovat naše jedinečné poznatky a spolupracovat s našimi zákazníky pro další zlepšení jejich zákaznických zkušeností, přičemž budeme investovat do udržitelných a inovativních partnerství, jako například Formule E, aby dále rostla naše přítomnost a význam pro životy našich zákazníků,” dodává Deuringer.

Podle Serge Raffarda, zodpovědného za strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE jde pouze o začátek. „Dále usilujeme o to, abychom našim zákazníkům více pomáhali jít kupředu a nahoru nejen v porovnání s naším odvětvím, ale i s největšími globálními značkami. Je to klíčový prvek pro vytvoření zájmu o naše produkty a služby. Stejně tak potřebujeme dosáhnout nejvyšší hodnoty NPS, abychom zajistili, že si naši zákazníci odnáší tu nejlepší zkušenost,” vysvětluje Raffard.

Allianz byla založena v roce 1890 v Berlíně. Dnešní holding Allianz má hlavní sídlo v Mnichově a zastoupení na všech kontinentech. Působí ve více než 70 zemích světa, v nichž má 92 milionů klientů a 140 tisíc zaměstnanců. V České republice působí od roku 1993 a patří mezi tři největší pojišťovny.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.