CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

22. 10. 2019

0 komentářů

Subjekty:

Hodnota značky Allianz vzrostla o 12 procent, společnost je světovou jedničkou mezi pojišťovnami

 

Mnichov/Praha, 22. října 2019 – Allianz se stala nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku 2019 Interbrand Global Brand Rankings pro rok 2019. Hodnota této značky, kterou v České republice reprezentuje Allianz pojišťovna, se zvýšila z 10,8 mld. USD v roce 2018 na 12,1 mld. USD. Od roku 2018 Allianz v žebříčku nejcennějších globálních značek postoupila o šest míst a obsadila aktuální 43. místo.

Loading



 

“S ohledem na dobu uplynulou od našeho vstupu do první stovky žebříčku v roce 2007 až po dosažení pozice jedničky mezi pojišťovnami na celkovém čtyřicátém třetím místě v roce 2019 je velmi zajímavé, že jsme dosáhli našeho prvního milníku,“ říká Christian Deuringer, šéf globálního managementu značky a dodává, že další ještě přijdou. „Naši značku budeme dále rozvíjet, budeme zúročovat naše jedinečné poznatky a spolupracovat s našimi zákazníky pro další zlepšení jejich zákaznických zkušeností, přičemž budeme investovat do udržitelných a inovativních partnerství, jako například Formule E, aby dále rostla naše přítomnost a význam pro životy našich zákazníků,” dodává Deuringer.

Podle Serge Raffarda, zodpovědného za strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE jde pouze o začátek. „Dále usilujeme o to, abychom našim zákazníkům více pomáhali jít kupředu a nahoru nejen v porovnání s naším odvětvím, ale i s největšími globálními značkami. Je to klíčový prvek pro vytvoření zájmu o naše produkty a služby. Stejně tak potřebujeme dosáhnout nejvyšší hodnoty NPS, abychom zajistili, že si naši zákazníci odnáší tu nejlepší zkušenost,” vysvětluje Raffard.

Allianz byla založena v roce 1890 v Berlíně. Dnešní holding Allianz má hlavní sídlo v Mnichově a zastoupení na všech kontinentech. Působí ve více než 70 zemích světa, v nichž má 92 milionů klientů a 140 tisíc zaměstnanců. V České republice působí od roku 1993 a patří mezi tři největší pojišťovny.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *