Pondělí 27. září. Svátek má Jonáš.

Hodnota značky Allianz stoupla. Přesáhla 232 miliard korun

Allianz opět zlepšila svou pozici v žebříčku nejhodnotnějších světových značek. V letošním hodnocení konzultační společnosti Interbrand obsadila 51. příčku žebříčku Best Global Brands 2016 a zaznamenala 12% nárůst hodnoty oproti roku 2015 – na 9,53 miliardy amerických dolarů neboli 232,4 miliardy korun.

O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula o tři příčky výše, rozhodlo podle Interbrandu několik zásadních faktorů: rekordní výsledky skupiny za loňský rok, strategická orientace na zákazníka, aktivní přístup k digitalizaci a silná oddanost myšlence udržitelného rozvoje. „Klíčovým faktorem růstu značky je to, že se stále více zaměřujeme na potřeby klientů,“ uvádí Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz.

Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. S celosvětovou novinkou přišla v říjnu třeba česká Allianz pojišťovna. Bez sledovacích zařízení v automobilech počítá sazby autopojištění na základě ujetých kilometrů. Jako důkaz o najeté vzdálenosti slouží pouze fotografie tachometru.

Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.