CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

19. 10. 2016

0 komentářů

Subjekty:

Hodnota značky Allianz stoupla. Přesáhla 232 miliard korun

 


 

O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula o tři příčky výše, rozhodlo podle Interbrandu několik zásadních faktorů: rekordní výsledky skupiny za loňský rok, strategická orientace na zákazníka, aktivní přístup k digitalizaci a silná oddanost myšlence udržitelného rozvoje. „Klíčovým faktorem růstu značky je to, že se stále více zaměřujeme na potřeby klientů,“ uvádí Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz.

Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. S celosvětovou novinkou přišla v říjnu třeba česká Allianz pojišťovna. Bez sledovacích zařízení v automobilech počítá sazby autopojištění na základě ujetých kilometrů. Jako důkaz o najeté vzdálenosti slouží pouze fotografie tachometru.

Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje. 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *