Středa 26. ledna. Svátek má Zora.

Hello bank! podporuje udržitelné nákupy. Stává se partnerem „Nakup na Dobro“.

Banky 08.12.2021 | 17:18 0 Komentářů

Unikátní e-shop „Nakup na Dobro“, za kterým stojí Asociace společenské odpovědnosti a sociální podnik Ergotep, již od srpna ukazuje, že dárky lze nakupovat tak, aby potěšily nejen obdarovaného, ale také společnost a naši planetu. Tato filozofie nakupování s dobro přesahem se Hello bank! zalíbila natolik, že se pro rok 2022 stala hrdým partnerem tohoto unikátního e-shopu.

Spolupráce symbolicky odstartovala již v rámci Giving Tuesday, kdy e-shop Nakup na Dobro začal nově nabízet takzvané Nocleženky, tedy jednu noc v teple pro lidi bez domova. Každá Nocleženka má hodnotu 100 korun a nejde jen o nocleh samotný, ale zahrnuje i další pomoc a rozvoj služeb lidem bez domova. Hello bank! jich společně s Nakup na Dobro v rámci své Giving Tuesday aktivity zakoupila rovnou 1.000 kusů. Podobné projekty, které mají smysl a přidanou hodnotu, Hello bank! podporuje dlouhodobě. Zejména pomoc projektům v oblasti udržitelnosti je nedílnou součástí nejen lokální strategie Hello bank!, ale i celé finanční skupiny BNP Paribas, kterou je banka součástí.

Asociace společenské odpovědnosti a Hello bank! spolupracovaly již v minulosti i na jiných projektech. „Rádi inspirujeme nejen naše klienty i zaměstnance k nákupům, které jsou v důsledku udržitelné, pomáhají lidem či přírodě a podporujeme projekty, jež nejsou ploché, mají hlubší rozměr a dávají opravdu smysl. Proto jsme se velmi rádi stali partnerem a podporovatelem tohoto unikátního e-shopu, který spojuje myšlenku udržitelnosti, lokální výroby a podpory sociálních podniků. To je přesně směr, kterým se strategie Hello bank!, ale i celé skupiny BNP Paribas, chce v budoucnu ubírat,“ popisuje Gabriela Pithartová, Marketing & Engagement Director, Hello bank!.

„Jsem moc ráda, že do nového roku vstupujeme s tak silným partnerem jako je společnost Hello bank!. Již naše předchozí spolupráce na Cenách SDGs jasně ukázaly, že máme společné vize a cíle. Moc se těším, že příští rok společně s našimi zákazníky, kterým také na udržitelnosti záleží, vykonáme spoustu dobra,“ říká Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

Díky Nakup na Dobro mají zákazníci možnost darovat svým blízkým dárek, který potěší, pomůže a zároveň zahřeje u srdce dobrým skutkem. Unikátní e-shop přináší na jednom místě ty nejlepší udržitelné dárky, které jsou originální a dávají smysl. Vše na Nakup na Dobro totiž zákazníci pořídí pro dobro svoje, planety a hlavně stovky lokálních výrobců, sociálních podniků, chráněných dílen a dobročinných projektů řady neziskových organizací. Nákup na dobro má navíc velký smysl i pro desítku osob s hendikepem, které e-shop pomáhají udržet v chodu. Třešničkou na dortu je ekologická doprava zcela zdarma. E-shop Nakup na Dobro nenabízí jen udržitelné dárky, ale udržitelnost naplňuje svým provozem ve všech aspektech. Stal se také jedním z prvních držitelů nové značky „Udržitelný e-shop“ na Heureka.cz. Více o e-shopu najdete na www.nakupnadobro.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.