Na jaro 2016 jsme pro motoristy připravili nový produkt asistenčních služeb, který je na pojistném trhu v řadě parametrů výjimečný,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.
„Klienti často nevědí, na co přesně se jejich asistence vztahuje. Proto přicházíme s produktem, který tuto bariéru bourá,“ doplňuje mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka.
Odpovídá tomu i claim na připravených vizuálech: Naše bezlimitní asistence vás dotlačí domů i ze zahraničí.
K novému pojistnému produktu patří kromě bezlimitního odtahu havarovaného či porouchaného vozidla i další služby v ČR a v zahraničí včetně navýšení počtu dní zapůjčení náhradního vozidla. Součástí jsou také zcela nové služby, jako úhrada nákladů cesty řidiče za účelem vyzvednutí opraveného vozidla.
„Kampaň poběží v online a tištěných médiích, v rádiích a na billboardech,“ upřesňuje Patricie Hálková z Y&R.
REKLAMA