CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

15. 03. 2017

0 komentářů

Fond Genesis vstupuje do další nové oblasti, kupuje podíl v POS Media Group

 


 

Společnost POS Media Group byla založena v roce 1998 v Praze jako mediální agentura se zaměřením na indoor reklamu. Od svého vzniku trvale roste a dnes patří mj. i díky několika zahraničním pobočkám k největším evropským firmám nabízejícím řešení pro podporu prodeje ve velkých obchodních řetězcích.

„POS Media Group je velmi dynamická firma s významným podílem na trhu, která má ambice dále růst,“ říká Jan Tauber, ředitel společnosti Genesis Capital, která je poradcem fondů Genesis. „V této oblasti vidíme celkově velký potenciál. Průzkumy ukazují, že většina nákupních rozhodnutí se děje až v prodejně. Reklama v místě prodeje, na kterou se POS Media Group zaměřuje, je tak velmi efektivní nástroj marketingové komunikace – a bude o ni stále větší zájem. Navíc je POS Media Group společnost s kvalitním managementem, což je pro nás jedním z nejdůležitějších kritérií při rozhodování o investičních příležitostech.“

Krátce po svém založení v České republice expandovala POS Media Group (tehdy ještě pod názvem IMIGe) do okolních zemí – Maďarska, Slovenska a Polska. V odstupu několika let následovalo založení poboček také na Ukrajině a v Rusku. Dnes je POS Media Group se svou regionální působností v šesti zemích preferovaným partnerem řady evropských řetězců, jako je například Tesco, s nímž firma spolupracuje na několika teritoriích už čtrnáct let. K dalším významným klientům patří Ahold, Kaufland či přední ruské řetězce Magnit nebo Lenta. Zadavatelé reklamy v místě prodeje uvnitř obchodních řetězců, které služby a produkty POS Media Group primárně využívají, jsou zejména největší globální FMCG společnosti jako Unilever, Nestlé, Danone nebo Coca Cola.

Fond GPEF III získal ve firmě POS Media Group 47% podíl, kontrolní podíl si ponechal zakladatel a CEO společnosti Richard van het Bolscher. Zbylé podíly ve firmě drží další členové managementu. Vedení se ani po vstupu GPEF III nemění.  Poradcem GPEF III při transakci byly společnosti Deloitte a Kinstellar.

„Naším plánem do budoucna je zejména organický růst, a to jak rozšiřováním stávajícího portfolia produktů a služeb, tak potenciálním vstupem na nové trhy,“ prozrazuje strategii POS Media Group CEO Richard van het Bolscher a dodává, že právě vstup finančního partnera, fondu GPEF III, je to, co společnosti růst umožní. „Neustále vymýšlíme nové produkty, protože tento segment se velmi rychle rozvíjí. Je třeba držet krok s nejmodernějšími technologiemi a trendy.“

REKLAMA

Tisková zpráva POS Media Group


Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *