Sobota 17. dubna. Svátek má Rudolf.

FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května. 

„Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se osvědčil. Proto opět používáme kontrast mezi pohodovou atmosférou spotu a dvojsmyslnými sděleními, které vedou k zamyšlení,“ představuje televizní spot Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Komunikujeme také mimořádnou akci, ve které novým klientům nabízíme dvojnásobné plnění v případě, že v budoucnu vážně onemocní boreliózou, klíšťovou encefalitidou nebo meningitidou. Akce platí pro smlouvy podepsané do konce června.“ 

Kampaň poběží od 6. dubna na obrazovkách televizí Nova a Prima. Nový reklamní spot si již nyní můžete prohlédnout ZDE. Paralelně se spotem spustíme také on-line komunikaci na zpravodajských portálech (Novinky, iDnes, Aktuálně) i na odborných finančních serverech.

Komunikaci pojišťovna připravila ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer, s.r.o.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.