CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

05. 04. 2018

0 komentářů

Subjekty:

FIREMNÍ CENTRA – KOMERČNÍ BANKA ZAČALA NABÍZET MALÝM FIRMÁM STEJNÝ ROZSAH SLUŽEB A PORADENSTVÍ JAKO TĚM VELKÝM

 

Komerční banka odstartovala v Jihomoravském kraji projekt tzv. Firemních center, jehož cílem je nabídnou klientům z řad malých firem služby a poradenství v rozsahu, který byl dosud vyhrazen pouze velkým firmám. Firemní centra KB se otevřela v Brně (Černá Pole), Blansku a Hodoníně. Komerční banka v segmentu malých firem (Small Business) aktuálně obsluhuje téměř 250 tisíc klientů.

Loading



 

„Tento nový přístup je jednou z připravovaných změn, od kterých si slibujeme zvýšení spokojenosti a loajality klientů a také potvrzení lídra trhu a best in class pozice. Firemní centra přináší koncentraci odbornosti a specializované podpory, umožňující kvalitnější poradenství a rychlejší zajištění individuálních klientských potřeb, než na standardních pobočkách s nabídkou univerzálních služeb,“ uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.

Firemní centra nabídnou klientům odbornější obsluhu a prostory umožňující představení technických novinek, jako třeba mobilního bankovnictví pro firemní klienty, internetovou platformu pro ošetření měnových rizik nebo zařízení pro akceptaci platebních karet. Součástí služeb je i pokryti individuálních potřeb majitelů a managementu firem nebo nabídka produktů pro zaměstnance.

Bankovní poradci klientů obsluhovaných na uvedených pobočkách zajistí zároveň přístup k nabídce produktů dalších členů finanční skupiny KB, např. leasingu nebo financování nákupu automobilů, dopravní techniky či technologie, faktoringu, pojištění, poradenství v oblastech využití EU fondů, zahraničního obchodu, investic a další.

Do Firemních center budou směřováni vybraní klienti z okolních univerzálních poboček, přičemž jejich původní pobočka jim bude nadále plně k dispozici. Pro zvýšení komfortu a dostupnosti obsluhy zavádí KB možnost jednání s bankovním poradcem nebo dalšími specialisty banky formou video rozhovoru. Ten může probíhat buď z prostor vytvořených pro tyto účely na domovských pobočkách klientů, nebo spojením s klientem dle jeho volby a dostupnosti.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Pavel Racocha: Důchodová reforma? Včera bylo pozdě.

Foto: KBPS Důchody v polední době poměrně výrazně rostly. I přesto se stále zřetelněji otevírají nůžky mezi příjmy v produktivním věku a důchody penzistů. Kolik časů zbývá na důchodovou reformu, proč by se se spořením na stáří mělo začít co nejdříve nebo jak penzijní společnosti hodnotí návrh na zřízení […]

Text: Milan Vodička

30. 11. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *