CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

25. 08. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Fio banka má 400 tisíc klientů a zahajuje kampaň

 


 

Od začátku letošního roku projevilo zájem o bankovní služby bez poplatků, výhodné úvěrové produkty i online investiční služby Fio banky přes 70 tisíc klientů, což je desetiprocentní nárůst oproti stejnému období v roce 2013. Zvýšil se i počet lidí, kteří si převádějí účet ze své staré banky pomocí kodexu mobility. V červenci se jednalo o šestinásobek oproti květnu a celkový počet těch, kteří si nechali u svého Fio účtu nastavit trvalé příkazy a inkasa, přesáhl za prvních sedm měsíců roku 2014 celý loňský rok.

Nejvstřícnější banka roku 2013 a držitel 10 ocenění v soutěži Zlatá koruna 2014 pokračuje i v rozvoji svých služeb. V červnu Fio banka zavedla garantované sazby hypoték a v sprnu zlevnila příchozí i odchozí eurové platby. Do konce pak roku plánuje nabídnout svým klientům novou verzi internetového bankovnictví, jejímž cílem je zjednodušení ovládání nejčastěji používaných funkcí, modernizace vzhledu a přidání nových funkcí.

Služby Fio banky navíc podpoří reklamní kampaň, která poběží v televizi a na internetu od pondělí 25. srpna. Kromě čtyř spotů s Jakubem Kohákem v roli cizího bankéře Gigiho, které měli možnost diváci vidět na jaře, se představí také novinkový spot propagující kontokorenty k osobním i podnikatelským účtům a krátké sponzorské video.

„Změna banky je v poslední době zásadním tématem pro mnoho lidí. Jsme velmi rádi, že si velká část z nich vybírá pro správu svých financí právě Fio banku. I nadále chceme všem našim klientům poskytovat výhodné služby bez poplatků a navíc jim nabídnout novinky v podobě vylepšených kontokorentů nebo nového internetbankingu.,“ říká k tomu Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing  Fio banky.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Fio fond domácího trhu

Fond-show: Fio fond domácího trhu

Fio Fond domácího trhu je jeden z nejmladších a nejmenších českých fondů a je zaměřený na české akcie a láká investory na nulové vstupní poplatky. Je ale velmi drahý z pohledu nákladů na správu.

Text: Jan Traxler

19. 11. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *