CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

08. 03. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Férové autopojištění Allianz podle ujetých kilometrů je klientsky úspěšné. Jeho výhodu už využilo více než 120 tisíc nových řidičů

 

Kdo jezdí málo, platí málo. Revoluční autopojištění Allianz s cenou podle ujetých kilometrů bez povinnosti vozit telematickou jednotku si od jeho zavedení na podzim 2016 sjednalo už přes 120 tisíc klientů. Nízká sazba povinného ručení v Allianz přitom předpokládá pouhé nahlášení stavu tachometru.

Loading



 

Chceme, aby se motoristé, kteří toho tolik nenajezdí, zamysleli nad svým povinným ručením. Dáváme jim příležitost, aby sami ovlivňovali výši svého pojistného. Nezajímá nás už jen to, v jak rizikovém prostředí se pohybují, ale zejména kolik v něm doopravdy stráví času,“ uvádí ředitelka autopojištění Allianz pojišťovny Veronika Hašplová.

Povinné ručení i havarijní pojištění Allianz začíná od pěti tisíc kilometrů a stoupá do hodnoty 25 tisíc. Škála tím pádem zahrnuje i průměrný nájezd českých řidičů, který se pohybuje v rozmezí 10–15 tisíc kilometrů. Novinkou od konce loňského roku je zvýhodnění pro řidiče, kteří ročně ujedou více než 25 tisíc km. Horní hranice zde končí a cena se jim s přibývajícími kilometry nenavyšuje.

Žádnou přirážku za podstřelení nebo překročení zapsaného nájezdu nemáme, život nelze naplánovat na kilometry a je přece mnoho důvodů, proč původní představa o nájezdu po několika měsících úplně nevyjde,“ doplňuje Veronika Hašplová a poukazuje na stejný systém plateb např. u vodného, stočného a elektriky. Jediným důkazem o ujetých kilometrech je tak fotografie tachometru.

A jak to po roce a půl vypadá s tipováním nájezdu? Kolem 47 % klientů Allianz pojišťovny zvolilo variantu s takovým počtem kilometrů, který skutečně najeli. Přes 17 % zadalo vyšší nájezd, takže těm bude Allianz pojistné vracet. A zbytek, který najel víc, naopak pojistné doplatí.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Co zavést povinné ručení na osobu a nikoli na dopravní prostředek?

Povinné ručení se od přelomu roku bude nově vztahovat také na elektrické koloběžky, segwaye, sněžné skútry, zahradní traktory a dokonce na motorová golfová vozítka. Prostě na všechna „pohybovadla“, jejichž konstrukční rychlost převyšuje 25 km/h. Jestliže ovšem mají hmotnost nad 25 kilogramů, bude se na ně povinnost ručení […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

29. 08. 2023

Česká ekonomika a elektromobilita: Přínosy a výzvy pro vládu i soukromý sektor

Jakou roli v novém ekosystému dopravy sehraje průmysl zaměřený na elektrickou energii? S předpokládaným růstem poptávky po elektromobilech, jež budou cenově stále dostupnější a komfortnější, bude mít energetický průmysl konečně možnost vstoupit do dopravního sektoru. Tyto typy automobilů totiž budou představovat novou poptávku po elektrické energii.

Text: Filip Kučera

26. 07. 2023

Budoucnost automobilového průmyslu: Revoluce a vliv na dodavatele

Automobilový průmysl prochází zásadními změnami, ať už se jedná o autonomně řízená vozidla, či elektrifikaci. Co můžeme od nadcházející revoluce očekávat a jaký bude mít dopad na dodavatele? Automobilový průmysl prochází revolučními změnami, které pro dodavatele představují existenční hrozbu. Ti, kteří se zaměřují na hardware, se ocitli […]

Text: Filip Kučera

19. 07. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *