CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

07. 06. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Fanoušci českého fotbalu se mohou stát tváří České spořitelny v jejích fotbalových reklamách

 


 

Česká spořitelna připravila v rámci kampaně 12. hráč české fotbalové reprezentace speciální aktivitu pro fanoušky českého fotbalu, díky níž se mohou objevit v reklamních sděleních banky. Stačí, když si fanoušci vytvoří na www.dvanactyhrac.cz vlastní fotbalovou kartičku a získají na Facebooku nejvíce hlasů. Nejúspěšnější kartičky pak Česká spořitelna zveřejní ve svých fotbalových reklamách. Fanoušci pak mohou svoji tvář objevit např. v tisku, v televizi a nebo ve vlaku vezoucím fanoušky na EURO. Dalšími cenami je setkání s národním týmem, podepsaný dres a jiné věcné ceny.

Fanoušci mají nyní díky České spořitelně také šanci vytvořit si vlastní personalizované video a stát se tak hvězdou sportovních zpráv. K „nové posile“ národního týmu se ve zprávách vyjádří i trenér Michal Bílek a brankář Petr Čech. K vytvoření videa stačí vyplnit základní osobní údaje a připojit fotografii. Všechny potřebné informace fanoušci najdou na internetových stránkách www.dvanactyhrac.cz.

Kampaň 12. hráč české fotbalové reprezentace si klade za cíl propojení národního týmu s fanoušky a posílení pozitivní atmosféry na zápasech reprezentace. Již na podzim loňského roku Česká spořitelna úspěšně realizovala různé akce v souvislosti s kvalifikačními utkáními, ať už to byla facebooková aplikace s fotbalovými kartičkami nebo aktivity na podporu fandění přímo na stadionu (např. rekord v hlasitosti fandění, divácké choreo, focení s národním týmem atd.). Pojítkem všech akcí kampaně jsou samotní fanoušci, kteří se tak stávají její součástí.

Česká spořitelna je pátým rokem sponzorem české fotbalové reprezentace, reprezentačních výběrů od 16 do 21 let a dorostenecké ligy. Pro děti a mládež pak banka rozvíjí projekt nejrůznějších, nejen fotbalových aktivit pod názvem
„S náma na to máš!“.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Česká televize a ligový fotbal aneb Co pan Pelta neví

Fotbal mě zajímá z pozice ekonoma. Jedná se o celospolečenský fenomén zasahující do nejvyšších pater politiky. Kluby fungují s ročními obraty v řádech stovek milióny eur. Nejbohatší kluby jako FC Barcelona, Real Madrid či Manchester United (v černých číslech hospodaří z klubů nejužší světové špičky pouze Bayern Mnichov) jsou dlouhodobě zadlužené, banky jim přesto půjčují a půjčují…

Text: Luboš Smrčka

17. 03. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *