Od 17. srpna startuje celorepubliková kampaň, která se zpočátku objeví na celostátních televizích – TV Prima a TV Šlágr. „Na TV Prima se Fair Credit objeví se sponzoringovými odkazy u vybraných pořadů v hlavním vysílacím čase, na TV Šlágr to bude 10vteřinový spot,“ říká Ing. Tomáš Konvička, MBA, obchodní ředitel společnosti Fair Credit.
Televizní spot má za cíl zvýšit povědomí o značce, komunikovat konkurenceschopné podmínky na trhu nebankovních poskytovatelů krátkodobých úvěrů. „Jako přední nebankovní úvěrové společnost jdeme do kampaně se tím, že jsme specialistou na trhu spotřebitelských nebankovních úvěrů. Naším cílem je odlišit se od konkurence a poukázat na to, že jsme seriózní a řídíme se principy zodpovědného úvěrování,“ dodal Tomáš Konvička.
Televizní spoty doplní i online kampaň v podobě bannerové reklamy na Centrum.cz a dalších vybraných serverech. Zvýšené budou i mediální výstupy, které pro Fair Credit zpracovává PR agentura Relative PR Davida Šimoníka.
Zdroj : Tisková zpráva Fair Credit