CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

07. 07. 2016

0 komentářů

ERV Evropská pojišťovna přináší novou prodejní aplikaci a další novinky

 


 

Do prodejní aplikace se klient dostane snadno z domovské stránky pojišťovny nebo přes sekci „On-line služby“. „Aplikace je plně responsivní, takže se dokáže přizpůsobit jakémukoli rozměru displeje či obrazovky,“ popisuje hlavní výhodu novinky manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny Vlastimil Divoký. Při jejím vývoji byl zvolen postup „mobile first“, kdy se veškerá funkčnost a grafika nejdříve optimalizuje pro zobrazení na mobilních zařízeních, a teprve pak se aplikuje na desktopové verze. V rámci vývoje probíhalo její rozsáhlé uživatelské testování, aby co nejvíce odpovídala požadavkům klientů. Pro rychlou a jednoduchou obsluhu byly použity názorné ikony, které intuitivně provází klienta při nákupu cestovního pojištění. Aplikace existuje i v plnohodnotné anglické verzi. Pokud se klient zaregistruje a přihlásí do svého osobního profilu, aplikace sama doplní jeho osobní údaje, pokud si bude chtít koupit další cestovní pojištění nebo nahlásit škodu.

Další novinky ERV Evropské

Plně responsivní je i nová klientská zóna Moje Evropská, do které se klient může registrovat kdykoli přes web pojišťovny nebo během on-line sjednávání pojištění, kdy do ní získá dočasnou registraci. Tu stačí je potvrdit. „Hlavní výhodou registrace do klientské zóny je sleva 10 % na on-line nabízené produkty,“ říká Vlastimil Divoký. Přihlášený uživatel navíc vidí přehled všech svých pojistek. Získá tak snadno přístup ke všem jejím důležitým parametrům, jako je číslo pojistky, její platnost i rozsah. „Ke konkrétní pojistce zde klient může jednoduše nahlásit i škodu a zároveň sledovat stav jejího vyřizování,“ říká Vlastimil Divoký. Součástí klientské zóny je i cestoví rádce, kde najdeme přehled rizikových oblastí, často kladené dotazy i užitečné rady na cestu.

Od 30. června je spuštěno i upravené on-line hlášení škod Claims Online, ve kterém lze kompletně nahlásit škodu včetně nahrání všech potřebných podkladů pro její vyřízení.

Výhodou je propojení klientské zóny s prodejní aplikací. Klient tak může využít toho, že při sjednání pojištění nebo hlášení škody on-line se mu automaticky přenesou údaje z jeho osobního profilu a on je nemusí opakovaně vypisovat.

REKLAMA

Tisková zpráva: Evropská pojišťovna

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Daňové přiznání za rok 2015: Co se změnilo

Termín pro podání daňového přiznání se blíží. Stejně jako v předchozích letech i pro rok 2015 došlo ke změnám v zákoně o dani z příjmů. Které změny bychom při sestavování daňového přiznání neměli opomenout?

Text: Aneta Peštová

16. 03. 2016


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *