Úterý 30. listopadu. Svátek má Ondřej.

Erste Group uvádí svou novou vánoční reklamu zaměřenou na udržitelnou budoucnost

Banky 19.11.2021 | 11:31 0 Komentářů

Nejnovější vánoční reklama skupiny Erste Group je tu! Již čtvrtým rokem pomáhá vídeňská bankovní skupina šířit ducha Vánoc prostřednictvím globální digitální kampaně. Letos se reklama skupiny Erste Group soustředí na budoucnost našeho světa a jeho nejmladších obyvatel.

Díky svým předchozím reklamám, které se těší více než 200 milionům zhlédnutí, se Erste Group etablovala jako jedna z nejúspěšnějších značek, která pravidelně vytváří vánoční reklamu.  Kreativní realizace reklamy se znovu ujala agentura Jung von Matt DONAU.

Podívejte se na novou reklamu s názvem #believeintomorrow (Věřte v zítřek) na internetových stránkách Erste Group (www.erstegroup.com), anebo na Youtube (https://youtu.be/VWJ-owque-Y), Facebooku či Twitteru.

Zaměřeno na budoucnost

Nová vánoční reklama se zabývá změnou klimatu. Používá známé situace z každodenního života rodiny, aby ukázala, že i malý čin může znamenat velký rozdíl pro dosažení lepší budoucnosti. Šetření vodou, třídění odpadu, používání kola místo auta – jde vždy o to chovat se odpovědně, abychom mohli našim dětem nabídnout budoucnost, kterou stojí za to žít. Reklama vypráví příběh o nastávajícím otci, kterého k udržitelnému chování pohne myšlenka na jeho nenarozené dítě: #believetomorrow

„Budoucnost bude náročná pro všechny. Budeme muset přehodnotit, jak se chováme, hledat alternativy a postavit se výzvám – a díky této zkušenosti růst. Nejde jen o to, abychom se bez některých věcí obešli, ale také o to, jak nejlépe využít příležitostí a rozvíjet se jako osobnosti. Věřme v zítřek,“ říká vedoucí Řízení značky skupiny Erste Group Mario Stadler.

Vytvořeno osvědčenou partou

Za kreativní realizaci reklamy znovu odpovídala agentura Jung von Matt DONAU. Její kreativní ředitel a řídící partner Werner Singer řekl: „Filmy, které jsme v uplynulých letech pomáhali Erste Group vytvářet, měly jasné zaměření: věřme v sebe. Letos tuto myšlenku dále rozvíjíme: věřme v sebe – a v zítřek. Přesně jako Jakub v reklamě, který se každý den potýká s možnostmi volby, když se snaží co nejlépe připravit svět pro svou nenarozenou dceru a nemůže se dočkat, až se s ní konečně setká.“

Animaci zajistilo londýnské studio Passion Pictures, které realizovalo smyšlené světy vánočních reklam skupiny Erste Group již v uplynulých letech. Ve spolupráci s režisérem Markem Waringem letos studio Passion Pictures vytvořilo fantazijní svět inspirovaný stylem fázové animace, který se vymyká realitě. Autorem hudby k reklamě je Soviet Science, zatímco texty písní napsal Andreas Putz, řídící partner a zakladatel agentury Jung von Matt DONAU.

Úspěšné vánoční příběhy

Po Ježečkovi Henrym (2018), Čmeláčí holčičce Hanně (2019) a Edgarovi (2020) je tato nejnovější reklama již čtvrtým vánočním krátkým filmem, který skupina Erste Group vydává společně s agenturou Jung von Matt DONAU a studiem Passion Pictures. Laťka je nastavená vysoko: předchozí vánoční reklamy mají dohromady více než 200 milionů zhlédnutí a získaly více než 50 ocenění.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.