Sobota 31. října. Svátek má Štěpánka.

Era v premiéře představila nový koncept finančních center

Nejmodernější technologie, inovativní způsob obsluhy klientů a originální design, takový je nový koncept finančních center, jenž Era v premiéře představila v olomoucké obchodní Galerii Šantovka. Prostor je navržen v duchu výrazného odklonu od jakýchkoliv ostatních interiérů poboček bankovních institucí napříč konkurencí. Vše je zde podřízeno potřebám klienta a jeho volbě – klient již nemusí čekat na uvolnění fixního pracoviště, sám si vybírá, kde chce být obsloužen, a k dispozici je mu i samoobslužná zóna. Přidanou hodnotou nového konceptu je i přesah mimo bankovní svět – Era finanční centrum bude sloužit rovněž jako místo pro setkávání lidí, budou se zde konat semináře, workshopy a přednášky. (Tisková zpráva: Era)

„Naším cílem bylo vyjít vstříc všem klientům – jak těm, kteří si perfektně rozumí s moderními technologiemi a preferují využívání samoobslužných kanálů, tak těm, kteří si nejsou při správě svých financí tolik jistí a ocení osobní asistenci,“ říká Jana Urbánková, výkonná ředitelka distribuce Ery. „Bankovní svět se stále více orientuje na elektronickou komunikaci a pobočky se tomuto trendu musí přizpůsobit, proto je finanční centrum vybaveno nejmodernějšími technologiemi, dokonce zde místo klasických papírových marketingových materiálů používáme LCD monitory s dynamickým obsahem,“ dodává Urbánková.

Uspořádání pobočky je členěno tak, aby se zákazník mohl pohybovat naprosto intuitivně a samostatně. „Klientům nabízíme celkem pět specializovaných zón. Boříme zaběhlý přístup, kdy pracovník sedí za přepážkou a mezi ním a klientem vzniká bariéra. Samoobslužná zóna je přístupná 24 hodin denně a klient zde má možnost provádět hotovostní operace, k dispozici je zde i vkladový bankomat,“ vysvětluje Ilona Vláčilová, manažerka Era finančního centra v olomoucké Galerii Šantovka.

Pohyb zákazníka zachycuje hned od vchodu lamelová dřevěná stuha, která prostor člení. Tím vytváří přirozenou navigaci a klient je intuitivně veden. Uvítací zóna nabízí pohodlné sezení, poskytuje dostatek soukromí, klient tu může využít wi-fi připojení a prostřednictvím LCD panelu se dozvědět o novinkách a službách Ery. V Era finančním centru není vyvolávací systém. Klientský pracovník jde přivítat klienta přímo do uvítací zóny a pak s ním pokračuje v jednání v další zóně, příhodně vybrané podle potřeb a preference klienta.

Ihned u vstupu z pasáže obchodního centra se nachází hi-tech zóna. Všem návštěvníkům jsou zde k dispozici tablety a smartphone, na kterých si mohou pohodlně vyzkoušet smartbanking. Součástí této zóny je i Era point, kde může klient buď sám, nebo s asistencí obsluhovat svůj účet prostřednictvím Era portálu. V zóně klasické obsluhy jednání probíhá u asistenčních stolů, které byly navrženy tak, aby nevznikaly zbytečné bariéry mezi pracovníkem banky a klientem.

V nejklidnější části finančního centra se nachází vzdělávací zóna, která poskytuje dostatek soukromí, a proto se hodí k řešení složitějších dotazů. K dispozici je zde i technika pro navázání spojení s videobankéřem.

„Originálním tvarováním nábytku a uspořádáním jednotlivých zón jsme docílili toho, že klientský pracovník je vždy při ruce, ale díky optickým předělům lamelových vějířů a organicky táhlé stuze má klient zároveň i své soukromí,“ shrnuje výhody členitého prostoru architekt Luka Križek z IO Studia, jenž je autorem kompletního interiérového vybavení. „Použitím velké míry přírodních materiálů, dřevěných lamelových sloupů a stěn, tkané podlahy či organicky tvarovaných kusů mobiliáře vycházejících tvarově z přírody působí prostor přirozeně. Na klienta tak nic netlačí a cítí se zde uvolněně a inspirativně,“ uzavírá Križek.

Era finanční centrum v Šantovce má rozšířenou otevírací dobu, a to každý den kromě neděle od 9 do 19 hodin, přičemž je možné si domluvit schůzku i mimo tyto hodiny. Samoobslužná zóna s vkladovým a výběrovým bankomatem je k dispozici nepřetržitě.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.