CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

09. 02. 2016

0 komentářů

Subjekty:

Equa bank mění reklamní koncept: tématem jsou pohádky

 


 

„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.

Reklamní spoty uvidí diváci na televizních stanicích Nova, Prima, Barrandov. Vysílat je budou i stanice zastupované společností AT Media. Online reklama poběží v několika formátech především na serverech idnes.cz a seznam.cz a bude využito i RTB.

Důraz na televizní reklamu

Největší část rozpočtu na reklamní účely vyhradila Equa bank mediálnímu prostoru v televizi.  Druhou významnou část pak na internetovou reklamu. „Televizi vnímáme jako nejefektivnější komunikační nástroj k oslovení našich potencionálních klientů,“ dodává Arslanová.

Pohádka jako platforma pro reklamní sdělení

REKLAMA

Pohádkové spoty jsou výsledkem spolupráce Equa bank s reklamní agenturou Proboston Creative. Každý pohádkový příběh představí jeden bankovní produkt. „Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů. Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *