CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

04. 09. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Držitelé karet Visa od MONETA Money Bank mohou nyní v Česku platit chytrými hodinkami Garmin a Fitbit

 

Uživatelé hodinek Garmin[1] a Fitbit[2] s podporou technologií Garmin Pay™ a Fitbit Pay™ si nyní mohou na svá zařízení nahrát platební kartu Visa vydanou MONETA Money Bank a využívat hodinky k rychlému, jednoduchému a bezpečnému placení u všech obchodníků s bezkontaktním terminálem.

Loading



 

„Uvedení plateb chytrými hodinkami Garmin a Fitbit na českém trhu vnímáme jako další důležitý krok, umožňující spotřebitelům platit způsobem, který vyhovuje jejich životnímu stylu. Češi patří mezi největší fanoušky platebních inovací na světě. Bezkontaktně platíme 91 % všech transakcí, což nás staví globálně na druhé místo. Očekáváme, že platby chytrými hodinkami, telefony a dalšími zařízeními se stanou pro Čechy už brzy úplně stejnou samozřejmostí jako běžné platby debetní nebo kreditní kartou,“ řekl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Českou republiku.

„V souladu s naší pozicí digitálního lídra na českém bankovním trhu přinášíme našim klientům další významnou technologickou inovaci. S touto novinkou rozšiřujeme naši nabídku bezkontaktních plateb a cílíme především na klienty s aktivním životním stylem,“ doplnil Jan Hruška, Senior manažer pro platební karty MONETA Money Bank.

Budoucnost patří digitálním platbám

Podle výzkumu Visa Digital Study[3] z loňského roku používá mobily, tablety a nositelnou elektroniku k placení už nyní 40 % českých spotřebitelů. Díky spuštění Garmin, Fitbit či Google Pay a dalších možností pohodlného bezhotovostního placení by pak mělo toto číslo výrazně narůstat.

REKLAMA

Podíl digitálních (e-commerce) plateb roste pětkrát rychleji než v případě fyzických plateb kartou u obchodníků. Odhadujeme, že do roku 2020 bude na světě přes 20 miliard připojených zařízení, umožňujících provádění plateb. To by mělo vést i v Česku až k desetinásobnému rozšíření akceptační sítě,“ řekl Gajdoš.

Maximální zabezpečení transakcí

Samotná transakce pak probíhá takřka totožně jako v případě klasické bezkontaktní platby. Chytré hodinky stačí odemknout PIN kódem a přiložit je k platebnímu terminálu.

Služby Garmin Pay™ a Fitbit Pay™ využívají bezkontaktní technologii Visa a novou generaci tokenizace, která významně zvyšuje bezpečnost dat z platebních karet. Tokenizace je nová technologie zabezpečení, jež nahrazuje citlivé informace z platebních karet, například šestnáctimístné číslo účtu, datum platnosti a bezpečnostní kód, jedinečným digitálním identifikátorem (tokenem), který lze následně použít ke zpracování platby, aniž by bylo nutné odkrýt výše uvedené detailní informace o účtu.

REKLAMA

[1] Podporované modely Garmin: řada Vívoactive 3, řada Forerunner 645, řada Fenix 5 Plus, řada D2 Delta

[2] Podporované modely Fitbit: Fitbit Ionic™, Fitbit Versa™, brzy také chytrý náramek Fitbit Charge 3 Special Edition, který zamíří na český trh v průběhu října 2018

[3] Visa Digital Study, 2017 (https://www.visa.cz/o-nas/tisk-media/mobilni-penize-se-dostavaji-do-popredi-67-percent-cechu-pouziva-sve-telefony-k-online-bankovnictvi-a-kazdodennim-platbam-2161169?returnUrl=/o-nas/tisk-media/listing?tag=mobiln%C3%AD+platby)

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Digitalizace bude v příštích letech hrát v byznysu stále větší roli. Jak se připravit na velké celospolečenské změny?

Evropská unie (EU) musí  trend digitalizace zachytit a nové technologie a investice do nich nejrůznějšími cestami podporovat a nesvazovat je přílišnými regulacemi. Stejně tak je důležité podpořit investice do kybernetické bezpečnosti, která s digitalizací úzce souvisí. Shodli se na tom účastníci konference Prague Digital Council, kterou u […]

Text: Filip Kučera

06. 12. 2022

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *