„Testování má především ověřit srozumitelnost a použitelnost aplikace, díky níž koncový uživatel z bankomatu vybírá peníze nebo mění PIN,“ říká Jiří Suchý, ředitel pro digitální strategie v Dobrém webu, a dodává: “Air Bank se díky tomuto testování řadí k jedněm z mála společností, které v přirozeném prostředí testují kompletní uživatelský prožitek svých zákazníků a jsou tak v uživatelském přístupu o krok dál před svou konkurencí.“
O Dobrém webu
Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web navíc pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.