Dobrý web testoval rozhraní bankomatů Air Bank
Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, dnes realizoval uživatelské testování prototypu upraveného rozhraní bankomatu Air Bank. Papírový model bankomatu se zabudovaným dotykovým displejem a interaktivním prototypem upraveného rozhraní byl umístěný přímo na pobočce banky ve Vodičkově ulici v Praze a respondenty byli skuteční klienti Air Bank. Společnost tak navazuje na dlouhodobou spolupráci s agenturou Dobrý web v oblasti uživatelského výzkumu. (Tisková zpráva: Dobrý web)
„Testování má především ověřit srozumitelnost a použitelnost aplikace, díky níž koncový uživatel z bankomatu vybírá peníze nebo mění PIN,“ říká Jiří Suchý, ředitel pro digitální strategie v Dobrém webu, a dodává: “Air Bank se díky tomuto testování řadí k jedněm z mála společností, které v přirozeném prostředí testují kompletní uživatelský prožitek svých zákazníků a jsou tak v uživatelském přístupu o krok dál před svou konkurencí.“
O Dobrém webu
Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web navíc pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.