CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

04. 02. 2021

0 komentářů

Do Allianz už jenom s mobilem a e-mailem

 

Na sklonku loňského roku vyšel v ČTK zajímavý článek o vývoji v pojišťovnictví. Mimo jiné se v něm psalo, že v roce 2021 řada pojišťoven přichází s novými trendy a inovativními řešeními, které si kladou za cíl získat nové zákazníky. Dnešní doba si výslovně žádá elektronickou komunikaci a zminimalizování byrokratických kroků. Přeloženo do hovorové češtiny, pojišťovny se snaží udělat vše proto, aby byly rychlé, levné a při tom všem stále ekonomicky výdělečné, protože jinak by zkrachovaly.

Současná doba v tomto směru pojišťovnictví přeje. Internet už dnes ve světě využívá přes 4 miliardy lidí, mezi kterými je i 7,8 milionu obyvatel České republiky. S mobilními telefony je to u nás ještě lepší. V Česku už je má 97 procent lidí. A než jste dočetli až sem, lidé si mezitím na Zemi poslali 270 milionů e-mailů. Je tedy zřejmé, že právě e-maily a telefony tvoří základ při komunikaci mezi klienty a pojišťovnou.

„Dnes je to nejenom základ, ale i podmínka k tomu, abychom vůbec mohli pojištění sjednat,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. „Klient je pro nás na prvním místě. A když nás naši klienti potřebují, chtějí samozřejmě, aby tato pomoc byla rychlá a efektivní. Rychlost, efektivita a navíc i bezpečnost je však podmíněna e-mailovou komunikací a mobilním spojením. E-mail a mobil je proto našim novým standardem.“

Není výjimkou, že když například v neděli zasáhne Českou republiku vichřice, která způsobí škody na majetku, v pondělí ráno o tom klienti informují operátory Klientského centra Allianz a protože k popisu současně přiloží i fotografie, které ukazují, jaké následky u nich vichřice zanechala, v úterý už jim odcházejí na účet peníze. Bez elektronické a mobilní komunikace by se tento proces protáhl na mnoho dnů.

Podle posledního výzkumu agentury Ipsos mají nejlepší zákaznickou zkušenost v České republice klienti Allianz pojišťovny. Až za nimi, a někdy dokonce hodně daleko, skončily další čtyři největší pojišťovny v zemi. Mimo jiné i proto, že se svými klienty už dnes Allianz komunikuje výhradně digitálně. Bez e-mailu a mobilu by takové ocenění možné nebylo.

Loading



 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *