CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

16. 12. 2019

0 komentářů

Subjekty:

Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny

 


 

Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s tzv. dobrou radu. Cílem těchto rad je jednak pečovat o klienta a připomínat mu, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky, ale také klientům díky digitálnímu poradenství v reálném čase nabídnout dobré rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.

 

„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.

 

„Dobré rady jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby – například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

REKLAMA

Zájem klientů o dobré rady v mobilní aplikaci George potvrzují i aktuální statistiky. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se neustále zvyšuje a zároveň se budou stále více přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.

Jak dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá

Ukázka dobré rady, pokud je klient v zahraničí

 

REKLAMA

 

 

 

 

 

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *