CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

13. 02. 2013

0 komentářů

Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s.

 


 

Změny se netýkají jen obchodního názvu firmy, ale celé firemní strategie a řízení značky ČS do domu, a. s. Česká spořitelna do domu působí po celé České republice a nabízí širokou paletu produktů a služeb Finanční skupiny České spořitelny, a.s. a skupiny Vienna Insurance Group. Součástí nabízených služeb je kvalitní poradenství při řešení jakékoli finanční záležitosti. Hlavním cílem nové obchodní strategie ČS do domu je více propojit ověřené produkty České spořitelny s kvalitou a flexibilitou poradců ČS do domu a zároveň se přiblížit korporátnímu stylu České spořitelny a prezentovat klientům svoji sounáležitost s českou největší bankou. Jasně uchopitelným grafickým prvkem nového korporátního designu je červený deštník, který coby jasný identifikační znak bude provázet veškerou marketingovou komunikaci ČS do domu.

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Šest největších bank v ČR mělo za první čtvrtletí nižší zisk o 8 %

Foto: Shutterstock O necelou miliardu korun klesl v prvním čtvrtletí 2021 čistý zisk šesti největším bankám v České republice, a to z 10,4 na 9,6 miliardy Kč. Vyplývá to z kvartálních výsledků zveřejněných jednotlivými bankami. Ztrátu ovlivněnou důsledky pandemie covid-19 zaznamenaly pouze čtyři banky, dvě naopak svůj […]

Text: Milan Vodička

13. 05. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *